خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر علوم خبرداد:

تامین اعتبار لازم برای افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارمندان وزارت علوم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۹۵۴

​معاون اداری مالی وزارت علوم در خصوص اصلاح تاریخ برخورداری اعضای غیر هیأت علمی ستاد وزارت از سقف افزایش ۵۰ درصدی حقوق و مزایا توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایلنا، اولین جلسه شورای صنفی کارکنان غیر هیأت علمی ستاد وزارت علوم به منظور پیگیری مطالبات کارکنان، در دفتر معاون اداری، مالی و مدیریت منابع برگزار شد.

محمدتقی نظرپور گفت: این معاونت در نظر دارد به صورت پیوسته جلسات منظمی با شورا برگزار کند و از دیدگاه‌های آنان مطلع و بر اساس مقررات و ضوابط مربوطه اقدامات لازم را صورت دهد.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت عتف همچنین گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص اصلاح تاریخ برخورداری اعضای غیر هیأت علمی ستاد وزارت از سقف افزایش ۵۰ درصدی حقوق و مزایا بیان و تاکید کرد: با توجه به تأمین اعتبار موضوع فوق در فصل هفتم موافقتنامه ستاد وزارت و هماهنگی‌های صورت گرفته شده با سازمان برنامه و بودجه کشور، انشاالله پس از مبادله موافقتنامه امکان اصلاح احکام و متناسب با تخصیص دریافتی پرداخت‌های لازم انجام می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد با توجه به تشکیل شورای صنفی کارکنان مطالبات و نقطه‌نظرات همکاران از طریق این شورا پیگیری و اطلاع‌رسانی لازم صورت پذیرد، تا امورات به صورت قانونی و نتیجه‌بخش دنبال شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز