خبرگزاری کار ایران

نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت بهداشت امروز اعلام می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۹۷۶

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت گفت: نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت بهداشت امروز (شنبه) اعلام می‌شود.

به گزارش ایلنا و بنابر اعلام وبدا، سید کامل تقوی نژاد معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت اظهار کرد: آزمون استخدام پیمانی وزارت بهداشت در تاریخ ۲۴ بهمن با رقابت بیش از ۲۰۰ هزار داوطلب برای جذب و بکارگیری نزدیک به ۴۰ هزار نیروی انسانی جدید برگزار شد.

وی ادامه داد: نتایج اولیه شامل لیست معرفی افراد جهت راستی آزمایی و بررسی مدارک در تاریخ ۲۳ اسفند اعلام شد که در این مرحله داوطلبان واجد شرایط بر اساس سهمیه های قانونی و نمره های کسب شده به دانشگاه های علوم پزشکی کشور معرفی شدند.

تقوی نژاد یادآور شد: روال بررسی مدارک و راستی آزمایی اطلاعات ثبت شده این افراد، از جمله بومی بودن، بررسی سهمیه های ایثارگری، شرایط سنی و تحصیلی داوطلبان معرفی شده و امتیاز ویژه کرونا مصوب ستاد ملی مبارزه با کرونا، با تشکیل جلسه های کمیته بررسی امتیاز کرونا و حضور نمایندگان سازمان برنامه و بودجه استان ها، برگزاری مصاحبه و تست آمادگی جسمانی و دعوت از افراد جدید به اتمام رسید و اطلاعات صحیح داوطلبان در پرتال آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور ثبت شد.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت در پایان از تلاش و همکاری سازمان سنجش آموزش کشور قدردانی و عنوان کرد: اطلاعات و جزئیات نحوه تحویل مدارک، گزینش و تسریع در فرآیند آغاز به کار این افراد به زودی اطلاع رسانی می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز