خبرگزاری کار ایران

کلاهبردار ۲۰ میلیاردی درفرودگاه امام(ره) دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۸۹۵

رئیس پلیس بین الملل ناجا از دستگیری کلاهبردار ۲۰ میلیاردی خبر داد و گفت: متهم هنگام ورود به کشور در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) بازداشت و تحویل مراجع قضائی شد.

به گزارش ایلنا، سردار "هادی شیرزاد" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مقامات قضائی مبنی بر شکایت از  فردی به اتهام کلاهبرداری و اینکه هم اکنون در خارج از کشور اقامت دارد، موضوع دستگیری وی در دستور کار ماموران پلیس بین الملل ناجا و متعاقبا اعلان قرمز وی در سطح بین الملل صادر شد.

رئیس پلیس بین الملل توضیح داد: این متهم با سوء استفاده از اعتماد شاکی مبنی بر انجام فعالیت اقتصادی در خارج از کشور مبلغ ۲۰ میلیارد ریال شاکی را پس از دریافت، صرف امور شخصی کرده و به یکی از کشور‌های منطقه متواری می‌شود.

وی افزود: با توجه به تردد متهم در برخی کشورهای آسیایی از اینترپل این کشورها درخواست شناسایی و بازداشت متهم صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس بین الملل ناجا با اشاره به تلاش ماموران اینترپل تهران در ردیابی این متهم و همچنین انعکاس تحت تعقیب بودن وی به مرزهای ورودی کشور خاطرنشان کرد: با همکاری پلیس مهاجرت و گذرنامه، متهم هنگام ورود به کشور در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) بازداشت و برای ادامه روند رسیدگی به پرونده، تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز