خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران:

سازمان بهشت زهرا (س) مجاهدانه و گمنام بحران کرونا را مدیریت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۸۰۳

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران تصریح کرد: سازمان بهشت زهرا (س) از همان ابتدای شیوع کرونا یعنی اسفند ۱۳۹۸ آرایش بحرانی به خود گرفت و در این مدت مجاهدانه و گمنام در کنار مردم به خدمات‌رسانی و کاستن از آلام و دردهای مراجعین تلاش می‌کند.

به گزارش ایلنا، شاهین فتحی ضمن اشاره به اینکه در حوزه مدیریت بحران یکی از اساسی‌ترین موضوعات تدفین اموات است، گفت: سازمان بهشت زهرا (س) به طور ویژه در بیش از یک سال گذشته که در بحران کرونا قرار داریم خدمات با ارزشی ارائه کرده است و در شرایطی که خیلی از خانواده‌ها از متوفی کرونایی خودشان دوری می‌کردند و حاضر به حتی جابجایی آنان نبودند پرسنل ایثارگر سازمان بهشت زهرا (س) این امر را میسر می‌کردند. 

«شاهین فتحی» مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران و حجت الاسلام والمسلمین «مرتضی سلطانی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان تهران با حضور در سازمان بهشت زهرا (س) از نزدیک در جریان مراحل مدیریت بحران کرونا و خدمات‌رسانی به شهروندان در این سازمان قرار گرفتند و با سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) دیدار و گفتگو کردند. 

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی سلطانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: نکته بسیار مهمی که در تدفین اموات مسلمین باید رعایت شود احترام به میت و اجرای صحیح شرعیات برای میت است که ما مشاهده کردیم در سازمان بهشت زهرا (س) این امر به خوبی صورت می‌گیرد و در واقع حرمت اموات مسلمین فارق از جایگاه اجتماعی به بهترین شکل انجام می‌شود و بهشت زهرا (س) در تکریم اموات مسلمین و رعایت دقیق مسائل شرعی بی‌نظیر عمل کرد. 

سازمان بهشت زهرا (س) مجاهدانه و گمنام بحران کرونا را مدیریت کرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان تهران افزود: موضوع تکفین و تدفین اموات مسلمین واجب کفایی است که به گردن تمامی مسلمین است و به واسطه اینکه کارکنان سازمان بهشت زهرا (س) این واجب را انجام می‌دهد این مسئولیت شرعی را از گردن بقیه بر می‌دارد و این معجور است، مانند جهاد و اقامه نماز است و ذات کار مقدس و مورد توجه پروردگار است. 

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی سلطانی ادامه داد: در بحران کرونا که با توجه به شرایط سخت و فشار روانی موجود جامعه که خروجی آن به سازمان بهشت زهرا (س) تحمیل می‌شد به خوبی نشان دادید با مدیریت بحران می‌توان شرایط را کنترل کرد و قطعا این موفقیت و سربلندی عنایت شهدا و حضرت فاطمه زهرا (س) که نام مبارکشان زینت بخش این سازمان است، می‌باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز