خبرگزاری کار ایران

بازدید از روند ورود و خروج اتباع و تردد خودروهای ترانزیتی از مرز ایران و پاکستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۵۷۹

جانشین فرمانده قرارگاه عملیاتی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا در دومین روز از سفر خود به سیستان و بلوچستان؛ صبح امروز “شنبه” به منظور بازدید از روند ورود و خروج اتباع و تردد خودروهای ترانزیتی از مرز رسمی جمهوری اسلامی ایران با جمهوری اسلامی پاکستان در مرز میرجاوه، عازم این شهرستان شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ بابک دین پرست معاون وزیر کشور و دبیر قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا که شامگاه جمعه به استان سیستان و بلوچستان سفر کرد تا روند فعالیت دستگاه های مسئول در مدیریت و کنترل اوج بیماری کرونا در جنوب شرق کشور و اقدامات دستگاه های مختلف استان سیستان و بلوچستان در اجرای مصوبات ابلاغی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا را مورد ارزیابی قرار دهد، در دومین روز از سفر خود به سیستان و بلوچستان؛ صبح امروز “شنبه” به منظور بازدید از روند ورود و خروج اتباع و تردد خودروهای ترانزیتی از مرز رسمی جمهوری اسلامی ایران با جمهوری اسلامی پاکستان در مرز میرجاوه، عازم این شهرستان شد.
وی در این سفر قرار است وضعیت زیرساخت‌های بهداشتی و‌درمانی و کیفیت ارایه خدمات را در این حوزه مورد ارزیابی و‌بررسی قرار دهد.
بازدید از بیمارستان‌های زاهدان و بخش‌های ویژه درمان بیماران کرونایی و حضور در ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا استان سیستان و بلوچستان از دیگر برنامه‌های جانشین فرمانده قرارگاه عملیاتی مدیریت و مقابله با بیماری کرونای کشور در این استان است.
گفتنی است، دبیر قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا، جمعه شب پس از ورود به استان سیستان و بلوچستان به صورت سرزده درپایانه مسافری زاهدان حاضر شد و وضعیت غربالگری و تست بیماری کرونا از مسافران را مورد بررسی قرار داد، همچنین بازدید از مراحل راه‌اندازی بیمارستان تخصصی ٦٤تختخوابی تنفسی ناجا از دیگر برنامه نخستین ساعات حضور دین پرست؛ معاون وزیر کشور در زاهدان بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز