خبرگزاری کار ایران

ناکامی قاچاقچیان در مرزهای آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۵۷۳

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی از زمین گیر شدن ۶ قاچاقچی و کشف بیش از ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۷۲ ساعت گذشته در مرزهای ماکو و سردشت خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "یحیی حسین‌خانی" با اشاره به موفقیت مرزبانان در مرزهای استان، اظهار داشت: مرزبانان این فرماندهی در مرزهای ماکو و سردشت با اشراف اطلاعاتی و گشت زنی در سطح حوزه، با استفاده از شگردهای خاص عملیاتی قاچاقچیان را در دستیابی به اهداف شوم ناکام گذاشتند.

وی با اشاره توفیقات مرزبانان، افزود: مرزبانان در ۷۲ ساعت گذشته در عملیات های مختلف در سطح مرزهای شهرستان ماکو و سردشت، ۸۰ هزار ۸۰۰ نخ سیگار قاچاق، ۲۵۰ عدد بطری داروی دامپزشکی، ۲۸ عدد سرنگ حاوی ۳۶۰ میلیتر ژل بوتاکس، هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت، ۳۰ کیلو و ۵۰۰ گرم چای، ۲۷ کیلو و ۹۰۰ گرم روغن و ۸۰ کیلوگرم قند را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی با اشاره به ارزش ۳ میلیارد ریالی کالاهای مکشوفه، تصریح کرد: در این راستا ۶ نفر قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار حسین خانی خاطرنشان کرد: مرزبانان این فرماندهی در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین حفظ و تامین امنیت مرز اجازه ورود و خروج هیچ گونه کالای قاچاق را به هیچ احدی نخواهند داد و در این راستا هیچ خط قرمزی نیز وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز