خبرگزاری کار ایران

تیم ربوکاپpheonix (ققنوس)ایران رتبه نخست مسابقات جهانی دانش آموزی فرانسه را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۴۸۵

تیم ربوکاپ ققنوس به عنوان نماینده ایران در مسابقات جهانی ربوکاپ فرانسه موفق به کسب رتبه نخست این مسابقات شد.

به گزارش ایلنا، تیم ربوکاپ  pheonix ققنوس متشکل از امیر رضازاده از مدرسه دوره اول علامه حلی ۳ تهران  امیرحسین درویش از مدرسه  فردوسی حکیم و سهند حاجی زاده از مدرسه سلام شهرک غرب تهران   هستند که به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در مسابقات ربوکاپ جهانی در فرانسه، شرکت کردند و در mini_challenge دانش آموزی مقام اول را کسب کردند.  

مسابقات ربوکاپ جهانی پس از وقفه یک ساله به دلیل شیوع بیماری کرونا در فرانسه به صورت مجازی و با حضور تیم‌های دانش‌آموزی و دانشجویی برتر  از سراسر جهان برگزار شد.

ربوکاپ آزاد ایران یا «ایران اپن» از سال ۲۰۰۶ هر سال فروردین ماه در ایران برگزار می‌شود، البته امسال به صورت استثنا اردیبهشت ماه این سری از مسابقات برگزار شد و سال گذشته به دلیل شیوع کرونا این مسابقات در ایران برگزار نشد.

این مسابقات زیر نظر کمیته جهانی ربوکاپ و در ایران توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین، کمیته ملی ربوکاپ ایران و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز