خبرگزاری کار ایران

در دومین روز همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی صورت گرفت:

بازدید معاون وزیر از نمایشگاه دست یافته‌ها و محتواهای آموزشی مربیان آموزش و پرورش استان فارس

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۳۶۲

در دومین روز همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی معاون آموزش ابتدایی وزیر از نمایشگاه دست یافته‌ها و محتواهای تولیدی مربیان آموزش و پرورش استان فارس دیدن کرد.

به گزارش ایلنا، در ادامه برگزاری سومین همایش هویت ملی در فارس روز پنج شنبه ۱۷تیرماه، حکیم زاده معاون وزیر به همراه مدیر کل آموزش و پرورش فارس و هیئت همراه با حضور در آستان احمدبن موسی (ع) شاهچراغ، از نمایشگاه هویت دینی که از دست یافته‌ها و محتواهای آموزشی تولید شده توسط مربیان نواحی چهارگانه شیراز برپا شد؛ بازدید کرد. حکیم زاده ضمن بازدید از غرفه‌ها و ابراز خرسندی از فعالیت مربیان فارس اظهار کرد: این برنامه‌ها برای برای نوآموزان کاربردی و لازم است و امیدواریم استمرار داشته باشد. 

وی همچنین با حضور در سالن کنفرانس نشستی با متولیان آستان احمدی داشته و از همکاری آموزش و پرورش با واحد فرهنگی آستان ابراز خرسندی کرد. 

در پایان معاون آموزش ابتدایی وزیر و هیات همراه با حضور بر مزار مرحومه یزدان فر کارشناس اسبق پیش دبستانی اداره کل آموزش و پرورش فارس و اهدای دسته گل، به روح ایشان فاتحه‌ای قرائت نمودند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز