خبرگزاری کار ایران

عسگری:

الزام بانک ها به اجرای مصوبات ستاد تسهیل

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۵۱۰

​معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: بانک ها متعهد به اجرای مصوبات ستاد تسهیل هستند و با هرگونه قصور و کوتاهی به استناد رای هیئت خبرگان بانکی، برخورد خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ حشمت الله عسگری در جلسه خبرگان بانکی اظهار داشت: نقش و کارکرد بانک ها در توسعه اقتصادی استان و شتاب در روند تولید بسیار حائز اهمیت است و بانک هابه عنوان موتور محرکه تولید عمل می‌کنند.

وی در ادامه افزود: بخش زیادی از مشکلات واحدهای تولیدی که در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مطرح می شود، مربوط به تامین منابع مالی و تسهیلات بانکی است که این موضوع نیازمند همکاری و تعامل بیشتر بانک ها است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به ماهیت تشکیل هیئت خبرگان بانکی بیان کرد: نظارت دقیق بر عملکرد بانک ها با رعایت قوانین و مقررات در انجام مصوبات ستاد تسهیل از وظایف مهم خبرگان بانکی است و می‌توان با یکسان سازی فرایندها و تسهیل در سازوکار اعطایی به واحدهای تولیدی مشکلات سرراه تولیدکنندگان را مرتفع کرد.

عسگری سپس گفت: بانک ها متعهد به اجرای مصوبات ستاد تسهیل هستند و با هرگونه قصور و کوتاهی به استناد رای هیئت خبرگان بانکی، با آنها برخورد خواهد شد.

گفتنی است در این جلسه مسائل و مشکلات سه طرح تولیدی در بخش کشاورزی و صنعت مطرح و اقدامات لازم در راستای رفع مشکلات این طرح ها اتخاذ شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز