خبرگزاری کار ایران

تجمع بالای ۱۵ نفر در تهران ممنوع شد/ برق بیمارستان‌ها نباید قطع شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۳۹۷

استاندار تهران با اشاره به مصرف روزانه ۸ هزار مگاوات برق در استان تهران بر جلوگیری از قطع برق بیمارستان ها تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای فرهنگ عمومی اظهار داشت: روزانه هشت هزار مگاوات برق در استان تهران مصرف می شود که هزار مگاوات آن مربوط به مراکز ضروری نظیر بیمارستان ها است که نباید برق آنها قطع شود.

وی ادامه داد: فردا جلسه ای در این خصوص با حضور متولیان امر برگزار می شود و علاوه بر بررسی چالش های موجود راهکارهایی برای عبور از این بحران ارائه می شود.  

استاندار تهران عنوان کرد: اقدامات لازم برای جلوگیری از برق بیمارستان، مراکز ضروری و منازل شهروندان پیگیری می شود.

استاندار تهران با بیان اینکه هر تجمع بالای ۱۵ نفر که در استان تهران صورت بگیرد غیر قانونی است و به شدت برخورد می‌کنیم، گفت: هر دستگاه اجرایی که مصوبه ۷۰ درصدی دورکاری کارکنان را رعایت نکند، نقض قانون کرده است.

وی ادامه داد: تمام دستگاه های اجرایی و اصناف مکلف هستند که مصوبه ستاد ملی را در وضعیت قرمز کرونایی در استان تهران اجرا کنند.

محسنی بندپی خاطرنشان کرد: هر دستگاه اجرایی که مصوبه ۷۰ درصدی دورکاری کارکنان را رعایت نکند، نقض قانون کرده؛ چراکه سلامت مردم و کارمندان در اولویت است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز