خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس شورای شهر تهران:

علت قطعی‌ برق شفاف به مردم اعلام شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۰۰۲

نائب رئیس شورای شهر تهران گفت: از وزارت نیرو خواستار بیان شفاف دلایل قطعی بی‌رویه برق و تلاش برای رفع مشکل قطعی آن در فصل تابستان هستیم تا مردم کمتر متحمل ضرر شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید ابراهیم امینی، نائب رئیس شورای شهر تهران که ریاست سیصد و هشتمین جلسه شورای شهر را بر عهده داشت در نطق پیش از دستور خود با اشاره به فرا رسیدن روز قلم و گرامیداشت زنده‌یادان مهشید کریمی و ریحانه یاسینی گفت: تکریم واقعی اهل قلم با پیام تبریک و نه تقدیرهای مناسبتی نیست. اهل قلم همانند هریک از اهالی فرهنگ و اندیشه، برای رشد و تعالی در زندگی حرفه‌ای خویش، نیازمند تأمین مالی، جانی، روانی و آزادی از بند سانسور و خودسانسوری و ترس از برخوردهای عقیدتی و سیاسی هستند که متأسفانه در سال‌های اخیر بسیار دیده‌ایم که اهالی قلم در اقصی نقاط جهان با دشواری‌های سختی مواجه بوده‌اند.

امینی با اشاره به اینکه هیچ یک از اعضای شورا در دوره چهارساله فعالیت خود از اهالی قلم شکایت نکردند اظهار کرد: مفتخریم که علی‌رغم نقدها و در مواردی تخریب‌ها و افتراهایی که یا از سر دلسوزی و بدون سوءنیت و در برخی موارد همراه با شیطنت در طول چهار سال گذشته از دوست  گرفته تا رقیب به سوی شورای پنجم روانه داشتند، هیچ‌گاه در مسیر شکستن قلمی و محدود کردن نویسنده‌ای گام برنداشتیم.

او همچنین با تبریک انتصاب رئیس جدید قوه قضائیه، ادامه داد: در خبرها خوانده‌ایم از سوی دفتر رئیس جدید قوه قضاییه با شماری از فعالان سیاسی و اجتماعی و اهل اندیشه و قلم که اتفاقا برخی از آنان در سال‌ها و حتی ماه‌های اخیر سابقه برخوردهای قضایی و کیفری نیز داشته‌اند تماس گرفته و از ایشان خواسته شده برای ارتباط با رئیس محترم قوه و ارائه مستمر پیشنهادات، نقطه‌نظرات و نقدهای خود اقدام کنند.

امینی افزود: ضمن تقدیر از این رویه جدید امیدوار هستیم این عمل پسندیده ادامه داشته باشد و فتح بابی باشد برای برداشته شدن نگاه امنیتی به جامعه فرهنگی، مطبوعاتی و فعالین اجتماعی و سیاسی کشور، زیرا بدون شک منافع چنین روش و رویه‌ای توأمان به مردم و نظام می‌رسد و همه ما از آن منتفع خواهیم شد.

نایب رئیس شورای شهر تهران در پایان با اشاره به قطعی بی‌رویه برق طی روزهای اخیر گفت: همچنین در پایان جا دارد مراتب اعتراض خود را نسبت به قطعی مکرر و بی‌رویه برق در روزهای اخیر در سرتاسر کشور به‌ویژه پایتخت که منجر به بروز مشکلات متعدد و عدیده‌ای برای شهروندان گردیده، اعلام دارم. از وزارت نیرو خواستار بیان شفاف دلایل قطعی بی‌رویه برق و تلاش برای رفع مشکل قطعی برق در فصل تابستان هستیم تا مردم کمتر متحمل ضرر شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز