خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه خبر داد:

رتبه‌بندی دانشکده‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در زمینه HSE

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۴۹۷

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به برنامه ریزی در حوزه اچ اس‌ای در این دانشگاه گفت: براساس فعالیت‌های صورت گرفته دانشکده‌های این دانشگاه در حوزه اچ اس‌ای رتبه‌بندی شدند.

به گزارش ایلنا، سید احمد معتمدی در هشتمین و نهمین گردهمایی روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها در دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: باتوجه به شیوع بیماری کرونا مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها بیشترین فعالیت را داشته‌اند و بررسی فعالیت‌های این مراکز نشان می‌دهد که عملکرد خوبی نیز داشته‌اند.

وی افزود: باتوجه به اینکه خوابگاه‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در دوران کرونا دایر بود بنابراین لازم بود تمام پروتکل‌های بهداشتی برای حضور دانشجویان در خوابگاه‌ها اجرا شود که این موضوع با کمک و همکاری مرکز بهداشت دانشگاه انجام شد.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار داشت: وزارت علوم و دانشگاه‌های کشور در روند همه گیری بیماری کرونا نمره قبولی دریافت کردند چراکه فعالیت این مراکز در این دوران متوقف نشد.

معتمدی عنوان کرد: باتوجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته در دانشگاه‌ها به خصوص مرکز بهداشت دانشگاه هیچ مورد ابتلا به کرونا به دلیل حضور در دانشگاه وجود نداشت.

وی اضافه کرد: در واقع در این دانشگاه هیچ فراگیری جمعی در خصوص بیماری کرونا تا کنون وجود نداشته است.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: در این دانشگاه موضوع بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) مورد توجه است و برنامه ریزی‌های کاربردی برای این موضوع در دانشگاه صورت گرفته است.

معتمدی خاطرنشان کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته در دانشگاه به این نتیجه رسیدیم که برخی از فعالیت‌های مربوط به اچ اس‌ای در دانشگاه نیازمند بودجه نیست بکله تنها باید برای رفع موضوع توجه صورت گیرد.

وی افزود: موضوعات مربوط به این حوزه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر به سه دسته فعالیت‌های بدون نیاز به اعتبار، فعالیت‌هایی که نیاز به اعتبار متوسط و فعالیت‌هایی که نیاز به اعتبار زیاد دارند، تقسیم‌بندی شدند.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار داشت: همچنین در جلسات شورای دانشگاه موضوع اچ اس‌ای مورد بررسی قرار گرفت و دانشکده‌های این دانشگاه در این حوزه رتبه‌بندی شدند.

معتمدی با بیان اینکه موضوع اچ اس‌ای یک رویه مستمر بشمار می‌رود، گفت: باتوجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته در حوزه اچ اس‌ای به دستاوردهای خوبی رسیده‌ایم.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: تاکنون چند میلیارد برای مباحث حفاظتی و ایمنی آزمایشگاه‌های دانشگاه هزینه شده است که این امر در راستای برنامه ریزی در حوزه اچ اس‌ای بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز