خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور خبر داد:

درجه ۸ شهرداری ارتقاء یافت

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۳۶۸

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ارتقاء درجه ۸ شهرداری از جمله بابلسر، نسیم شهر، خاش و شادگان و ابلاغ درجات جدید از سوی وزیر کشور به استانداری ها خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین رجب صلاحی در این باره اظهار کرد: درجات جدید پس از بررسی مدارک و مستندات مربوط به درجه بندی در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در معاونت امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور تعیین و از سوی وزیر محترم کشور به استانداران ابلاغ شد.

وی در ادامه اعلام کرد: در استان مازندران درجه شهرداری بابلسر و در استان تهران درجه شهرداری نسیم شهر به ۹ ارتقاء یافت.

وی اضافه کرد: در استان خوزستان درجه شهرداری شادگان به ۸ و درجه شهرداری قلعه تل به ۵ ارتقاء یافت.

رجب صلاحی همچنین گفت: در استان سیستان و بلوچستان درجه شهرداری خاش به ۸ و درجه شهرداری بنت به ۳ ارتقاء یافت.

وی افزود: در استان فارس درجه شهرداری جویم به ۵ و در استان گیلان درجه شهرداری اسالم به ۴ ارتقاء یافت.

معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در خصوص درجه بندی شهرداری ها یادآور شد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور، شهرداری هایی که چهار سال از زمان ابلاغ آخرین درجه آنها گذشته، می توانند پیشنهاد ارتقاء درجه خود را بعد از تائید استانداری به سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ارسال نمایند.

 به گفته رجب صلاحی، ارتقاء درجه شهرداری ها به استناد تبصره (۳) ماده (یک) آئین نامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب (۱۳۷۰/۴/۱) هیات وزیران و اصلاحیه های بعدی آن و بر اساس شیوه نامه و عوامل ناظر بر درجه بندی شهرداری ها که طی نامه شماره (۳۴۷۹ مورخ ۹۴/۱/۱۹) به تائید سازمان مدیریت و برنامه ریزی وقت کشور رسیده، انجام شده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور،  با راه‌اندازی سامانه درجه بندی شهرداری‌ها در سال گذشته توسط سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، از این پس شهرداریها صرفا از طریق بارگذاری اطلاعات و مستندات موردنیاز در این سامانه، از آخرین وضعیت درجه شهرداری خود آگاه می شوند و صرفا به مکاتباتی در زمینه درجه بندی شهرداریها پاسخ داده می شود که ثبت اطلاعات و بارگذاری قبلاً از طریق سامانه درجه بندی شهرداری‌ها انجام شده و شهرداری کد رهگیری دریافت نموده باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز