خبرگزاری کار ایران

رتبه‌بندی شامل نیروهای توانبخشی هم می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۳۴۲

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در نشست شورای معاونین سازمان با اعلام آخرین آمار نوبت گیری برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی از قرار گرفتن نیروهای توانبخشی ذیل رتبه‌بندی جدید معلمان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید جواد حسینی در این نشست گفت: تاکنون ۴۷۶ هزار نوآموز بدو ورود به دبستان معادل با ۳۵ درصد کل نوآموزان در برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوبت گیری کرده‌اند و از این تعداد ۱۱۷ هزار نفر بر اساس نوبت سنجش شده اند.

وی افزود: سنجش پیش دبستانی‌ها نیز از ۱۸ تیرماه آغاز خواهد شد و مجوز ایجاد پایگاه‌های سنجش جدید برای سنجش پیش دبستانی‌ها در استان‌هایی که ضرورت داشته باشد، داده می‌شود.

معاون وزیر با بیان اینکه مکاتبات لازم برای واکسیناسیون عوامل اجرایی پایگاه‌های سنجش انجام شده است اظهار کرد: معلمین دانش آموزان استثنایی به دلیل ارتباط مستمر با دانش آموزان استثنایی نیازمند اولویت ویژه برای تزریق واکسن هستند.

حسینی با بیان اینکه در سال تحصیلی پیش رو آموزش ترکیبی از آموزش حضوری و مجازی خواهد بود اظهار کرد: برنامه ریزی شده است در صورتی که مدارس به صورت کامل بازگشایی نشد، دانش آموزان در سال تحصیلی پیش رو به صورت ترکیبی حضور پیدا کنند و بخشی از هفته را در مدرسه حضور داشته باشند و بخشی را غیر حضوری بگذرانند.

وی افزود: آموزش و پرورش در بازگشایی مدارس تابع نظرات ستاد ملی مقابله با کرونا است و اولین استلزام بازگشایی مدارس نیز واکسیناسیون معلمان است.

وی افزود: باید آماده‌سازی فضای عمومی جامعه بویژه اولیا، معلمان، مدیران و دانش آموزان مد نظر قرار گیرد.

حسینی با بیان اینکه لایحه رتبه‌بندی مراحل آخر خود را در مجلس طی می‌کند اظهار کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده نیروهای اداری و همچنین نیروهای توانبخشی نیز شامل رتبه‌بندی خواهند شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز