خبرگزاری کار ایران

واکسیناسیون برخی از کادر درمان شرکت شهر سالم انجام نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۰۲۹

مدیرعامل شرکت شهر سالم گفت: برخی از درمانگاه‌های ما که واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند در مناطق ۸.۱، ۳ و ۴ هستند.

به گزارش ایلنا، حمید چوبینه اظهار کرد: از روسای دانشگاه علوم پزشکی تهران و ایران و همچنین معاونین بهداشت و درمان که واکسیناسیون پرسنل و کادر بهداشت و درمان شرکت شهر سالم را انجام دادند تشکر می‌کنم و حتی محدوده و زیر مجموعه بضی از دانشگاه‌ها مثل دانشگاه تهران نوبت دوم واکسن را تزریق کرده‌اند. 

مدیرعامل شرکت شهر سالم ادامه داد: اما دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران که رئیس آن فرمانده ستاد مقابله با کرونا تهران است، هنوز هیچ واکسیناسیونی برای محدوده تحت امر خود در شرکت شهر سالم انجام نداده است.درمانگاه‌های ما که واکسن را دریافت نکرده‌اند شامل مناطق ۸.۱، ۳ و ۴ است که کادر درمانی درمانگاه‌های یک و سه شهید سلامت داشته‌ایم. 

به گزارش روابط عمومی شرکت شهر سالم، چوبینه گفت: هیچکدام از افراد این درمانگاه‌ها که شامل پزشک، پرستار، نگهبان و دیگر کارکنان است از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که وظیفه توزیع و تزریق واکسن را بر عهده دارد واکسن دریافت نکرده‌اند. اگر پزشکی هم در این درمانگاه‌ها واکسن دریافت کرده از طریق نظام پزشکی بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز