خبرگزاری کار ایران

بازداشت داروفروش تقلبی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۹۱۵

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از بازداشت فروشنده داروهای تقلبی شیمی درمانی در فضای مجازی خبر داد و گفت : از مخفیگاه متهم بیش از ۳۰۰ عدد داروی تقلبی کشف شده است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "داود معظمی گودرزی" اظهار داشت: باتوجه به نیاز فرزندم به داروهای شیمی درمانی ،در فضای مجازی جستجو کردم و با شخصی ناشناس در این خصوص آشنا شدم و پس از واریز وجه و دریافت داروها با بررسی پزشک مشخص شد داروها به هیچ عنوان قابل استفاده نبوده  و فاسد است.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا پایتخت تحقیقات خود را آغاز کردند و با بهره گیری از روش های علمی و اقدامات فنی فرد مذکور را در فضای مجازی شناسایی و متوجه شدند مجرم با ایجاد یک کانال در یکی از شبکه های اجتماعی و دریافت مبالغی هنگفت اقدام به فروش داروهای داروهای شیمی درمانی فاسد و غیرقابل استفاده می کند.

ااین مقام سایبری افزود: در بررسی های پلیسی هویت واقعی متهم شناساییو پس از تشریفات قضائی،در نهایت متهم  در مخفیگاهش  در یکی از مناطق جنوبی تهران دستگیر و بیش از ۳۰۰ قلم داروی غیرقابل استفاده از محل اختفای وی کشف شد.

سرهنگ گودرزی اظهار کرد: متهم پس از انتقال به پلیس فتا هرگونه جرمی را انکار میکرد اما پس از روبه رو شدن با شاکی پرونده و ادله دیجیتال ضمن پذیرش بزه انتسابی به فروش داروهای فاسد اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتا تهران به شهروندان توصیه کرد: باید توجه داشت که خرید و فروش هرگونه دارو در فضای مجازی ممنوع است و علاوه بر جرم بودن این اقدام، غالب این افراد نیز کلاهبردار هستند،بسیاری از این افراد اصلا دارویی در اختیار ندارند و با یک جست و جوی ساده در فضای مجازی به اطلاعاتی دست پیدا می کنند و مدعی داشتن داروهای نادر هستند.شهروندان همچنین در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی می توانند مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس  www.Cyberpolice.ir  گزارش کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز