خبرگزاری کار ایران

کشف یک تن و ۷۵۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در غرب استان تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۸۸۳

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از عملیات ویژه پلیس و انهدام یک باند بزرگ قاچاق موادمخدر و کشف یک تن و ۷۵۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در شهریار خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "کیوان ظهیری" با اشاره به جزئیات این خبر، اظهار داشت: با دریافت اخبار و اطلاعاتی در خصوص فعالیت باند بزرگ تهیه و توزیع موادمخدر در غرب استان تهران و همکاری آنها با سرشبکه های باند توزیع موادمخدر در کشورهای همسایه شرقی، اخبار و اطلاعاتی از انتقال محموله بزرگ موادمخدر به شهرستان شهریار بدست آمد.

وی افزود: با شناسایی اعضای باند، خودروی آنها و مسیر حمل موادمخدر، عملیات تعقیب و مراقبت از آنها آغاز شد تا اینکه بامداد امروز، خودروی نیسان حامل موادمخدر در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان شهریار در عملیاتی ویژه از سوی پلیس، مورد محاصره قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی، یک تن و ۷۵۰کیلوگرم انواع موادمخدر شامل مرفین، شیشه و تریاک کشف و سه قاچاقچی این باند بزرگ که قصد داشتند این محموله را از ایران به کشورهای غربی منتقل کنند، دستگیر شدند.  

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: در این عملیات پلیس، یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه خودروی نیسان متعلق به قاچاقچیان توقیف و متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سردار ظهیری در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز