خبرگزاری کار ایران

مواد مخدر بلایی جامعه سوز است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۰۵۳

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: مواد مخدر بلایی جامعه سوز است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "حمید هداوند" در جلسه کمیته مقابله با عرضه مواد مخدر، با اشاره به اینکه مواد مخدر در حقیقت بلایی خانمان سوز است که باید بطور جد با آن مقابله شود، بیان داشت: امروز توسعه و ترویج مواد مخدر بخشی از سیاست های استکبار جهانی در راستای توسعه استعمار جدید است؛ یعنی به نوعی کشورهای سلطه گر با اشاعه مواد مخدر در حال مصادره کردن سرمایه های مادی و معنوی کشورهای مختلف است.

وی افزود: باید در کنار برخورد قهری با مساله قاچاق و عرضه مواد مخدر اقدامات فرهنگی بایسته انجام شود تا مردم خانواده ها و به خصوص جوانان به خوبی متوجه خانمان سوز بودن مواد مخدر شوند.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ اذعان داشت: باید برخورد جدی با عرضه کنندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر انجام شود و نباید اجازه بدهیم سوداگران مرگ به راحتی جولان بدهند.

وی افزود: مواد مخدر تنها بلایی خانمان سوز نیست بلکه بلایی جامعه سوز است، همانطور که امام راحل (رحمه الله علیه) فرمود نجات معتاد، نجات یک جامعه است نشان دهنده عمق فاجعه مساله اعتیاد است چرا که یک معتاد می تواند مشکلات بسیاری را برای خود وی یک جامعه به همراه داشته باشد.

سردار هداوند گفت: همه باید با عزمی راسخ اقدامات بایسته و لازم را در عرصه مقابله جدی با مواد مخدر داشته باشیم و نگذاریم این معضل گریبان گیر دیگران شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز