خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر کشور:

مجوز بکارگیری ۵۳۷ نیروی قرارداد کارمعین برای شهرداری‌های شیراز، کرمانشاه و شهرکرد صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۷۲۶

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: در راستای اجرایی شدن مجوز اخذ شده از سازمان اداری و استخدامی کشور، مجوز بکارگیری۵۳۷ نیروی قرارداد کارمعین برای سه شهرداری شیراز، کرمانشاه و شهرکرد صادر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، مهدی جمالی نژاد ضمن بیان خبر فوق اظهار کرد: در این راستا مجوز بکارگیری ۳۰۲ نیروی قرارداد کار معین برای شهرداری کلانشهر شیراز صادر شد.
 
وی اضافه کرد: همچنین مجوز بکارگیری ۱۸۳ نیروی قرارداد کار معین برای شهرداری کرمانشاه و ۵۲ نیروی قرارداد کار معین برای شهرداری شهرکرد نیز صادر شد.
 
جمالی نژاد ادامه داد: این مجوز از میان افراد واجد شرایط که به صورت غیرمستقیم در شهرداری‌ها در حوزه ستادی، مناطق و سازمان‌های وابسته در مشاغل کارمندی مشغول به کار بوده اند، بر اساس شاخص های تعیین شده شامل مدرک تحصیلی، سابقه خدمت و مصاحبه کتبی، به ترتیب نمره فضلی و رعایت شرایط احراز در سقف سهمیه تخصیصی سازمان اداری و استخدامی کشور اعطاء شده است.
 
رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ابراز امیدواری نمود که با همکاری سایر شهرداری‌ها و دفاتر امور شهری و شوراهای استانداری ها و تسریع در ارسال اطلاعات مورد نیاز، شاهد تسریع در روند اعطای مجوز به کارگیری نیروی قرارداد کار معین در تمامی شهرداری‌های کشور باشیم.
 
 شایان ذکر است مجوز بکارگیری نیروی قرارداد کار معین در شهرداریها پیش از این برای شهرداری قم و شهرداریهای استان های خراسان جنوبی، هرمزگان، کرمان، گیلان، خراسان شمالی، بوشهر، اصفهان و یزد صادر شده است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز