خبرگزاری کار ایران

امضا تفاهم‌نامه بین دانشگاه شاهد و ستاد مبارزه با مواد مخدر

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۶۳۶

تفاهم نامه بین دانشگاه شاهد و ستاد مبارزه با مواد مخدر امضا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «کامیار  ثقفی» رئیس دانشگاه شاهد ظهر امروز در مراسم آئین تبادل تفاهم نامه همکاری مابین دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر و دانشگاه شاهد گفت: در کنار پیشرفت‌هایی که در این سال‌ها شکل گرفته است متاسفانه در این سال‌ها با آسیب های عمده‌ای از جمله اعتیاد، طلاق،حاشیه نشینی و غیره مواجهه هستیم.

وی عنوان کرد: برای مثال یکی از مباحث مهم در حوزه آسیب‌ها جرائم فضای مجازی هستند.

ثقفی بیان کرد: بنابراین تفاهمی با دانشگاه شاهد شکل گرفت که پژوهشکده ای تحت عنوان مطالعات آسیب‌های اجتماعی در این زمینه راه اندازی شد که یکی از محوری ترین مسائل آن اعتیاد است.

ثقفی اظهار کرد: نگاه دانش محوری در ستاد مبارزه با مواد مخدر بسیار مهم است و ما باید بتوانیم باب همکاری را باز کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه های اجتماعی و انسانی ما توانایی داریم که ورود کنیم و بخش دیگری را هم که به نظر می رسد دانشگاه شاهد بتواند خدمت رسانی کند بحث مهندسی الکترونیک است؛ که می‌تواند در این زمینه نقش‌آفرینی داشته باشد.

در ادامه امیرحسین یاوری معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: حمایت ستاد مبارزه با مواد مخدر از تحقیقاتی است که در دانشگاه انجام می شود. ما در خواست می کنیم شیوع شناسی در بین خانواده شهدا داشته باشید.در بحث درمان هم تلاش می کنیم که حمایت بیشتری از دانشگاه داشته باشیم‌ در سراسر کشور استانداران موظف به همکاری شما هستند.

وی ادامه داد: پیشنهاد راه اندازی دوره دکتری طب سنتی در حوزه اعتیاد و امکان حمایت از شما نیز وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز