خبرگزاری کار ایران

محموله ۲۵۰ میلیاردی قاچاق در جنوب غرب کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۴۳۷

فرمانده مرزبانی ناجا از توقیف ۲ شناور تجاری و کشف ۲۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط مرزبانان استان خوزستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار «احمدعلی گودرزی» در تشریح این خبر، گفت: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در مبارزه قاطعانه با مخلان اقتصادی و حمایت از تولید داخلی، مرزبانان استان خوزستان با اشراف و تسلط اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان مبنی بر جا به جایی کالای سنگین قاچاق به وسیله دو شناور در منطقه ساحلی ماهشهر و آبادان مطلع شدند که سریعاً تدابیر و اقدامات عملیاتی را برای توقیف شناورها آغاز کردند.

وی افزود: مرزبانان در نتیجه ساعت‌ها کار اطلاعاتی و با انجام عملیاتی برنامه ریزی شده، موفق شدند دو شناور تجاری حامل کالای قاچاق را که از کشورهای حوزه خلیج همیشه فارس به مقصد بنادر استان خوزستان در حرکت بودند را شناسایی و آن‌ها را توقیف کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: در بازرسی دقیق و تخصصی مرزبانان از شناورها، ۱۳۰ دستگاه یخچال ساید بای ساید، ۱۰۰ دستگاه یخچال دو قلو، ۵۱۵ دستگاه کولر گازی و اسپلیت، ۱۱۷ دستگاه ماشین لباسشویی، ۱۰۰ دستگاه تلویزیون ال‌ای دی، ۱۳۰ دستگاه ماکروفر، ۸۰ دستگاه جارو برقی، ۱۸ تخته پتو، ۴۰۰ قطعه لوازم یدکی خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت را به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال را کشف کردند.

سردار گودرزی اظهار داشت: در این رابطه ۱۲ قاچاقچی دستگیر و ۲ شناور باری حامل کالای قاچاق توقیف و به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده مرزبانی ناجا خاطرنشان کرد: سودجویان و سوداگران مرگ بدانند امروز همبستگی و تعامل مرزبانان و مرزنشینان در حفظ و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران بیشتر از هر زمان ممکن است و به یاری خداوند متعال عرصه را بر سودجویان و قاچاقچیان در مرزهای آبی و خشکی تنگ خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز