خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

از راهبران مترو، اخراجی نداشتیم/ مدت قراردادها تمام شده و برای تمدیدشان، منتظر پاسخ استعلام از نهادهای نظارتی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۱۸۴

معاون منابع انسانی شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: کسی از پرسنل را اخراج نکردیم؛ بعضی از کارمندان اعم از راهبران و یا سایر پست‌های سازمانی دیگر ما، قراردادهایی دارند که وقتی مدت آن تمام می‌شود، برای تمدید قرارداد از حراست، بازرسی و گزینش استعلام می‌کنیم.

«علی عبدالله پور» مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در واکنش به این شائبه مبنی بر اینکه دو راهبر قطار به دلیل شرکت در تجمع هفته گذشته اخراج شده‌اند، گفت: در جریان این مسئله‌ای که می‌گویید نیستم و از راهبران ما کسی اخراج نشده‌اند. 

او در واکنش به اینکه گفته می‌شود، راهبر خط یک و راهبر خط 4 اخراج شده‌اند، گفت: نمی‌دانم به چه دلیلی از کار منفک شده‌اند، اما واقعیت این است که در ارتباط با تجمع راهبران کسی اخراج نشده است و جزئیات موضوع را از معاونت منابع انسانی سوال کنید.

عبدالله پور گفت: دوستان مطالباتی داشتند و اعلام کردند که این درخواست‌ها اداری بوده است و در حال بررسی آنها هستیم، اما اینکه این دو موضوع به هم ربطه داشته را خبر ندارم و شاید دلیل دیگری داشته است.

«محسن علیزاده طباطبایی» معاون منابع انسانی شرکت بهره برداری مترو تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در واکنش به این موضوع گفت: ما کسی را اخراج نکردیم. بعضی از کارمندها، چه راهبرها و چه پرسنل پست‌های سازمانی دیگر ما قراردادهایی دارند که وقتی تمام می‌شود برای تمدید آن از حراست، بازرسی و گزینش استعلام می‌کنیم. 

او ادامه داد: دو مورد از همکاران ما که شایعه کردند اخراج شدند، قرارداد آن‌ها در تاریخ ۳۱ خرداد تمام شده و جواب استعلام آن‌ها نیامده است که در مورد تمدید یا عدم تمدید قراداد آنها تصمیم گرفته شود. 

علیزاده در پاسخ به این سوال که گفته شده قرارداد آن‌ها تا پایان شهریور بوده است، گفت: خیر تا ۳۱ خرداد بوده است. پس از اتمام زمان قرارداد شرکت مخیر است که قرارداد را تمدید بکند یا خیر. اگر تصمیم داشته باشیم، قرارداد را تمدید کنیم استعلام‌هایی می‌گیریم که اگر جواب آن مثبت بود، قرارداد را تمدید می‌کنیم و اگر مثبت نبود، تمدید نمی‌کنیم که اسم آن اخراج نیست. 

او تاکید کرد که منتظر جواب استعلام هستیم و تنها این دو نفر نیستند، بلکه چند نفر دیگر هم هستند. 

علیزاده در واکنش به این شائبه که شرکت در تجمع، دلیل‌ عدم تمدید قرارداد با آنها بوده است، گفت: مگر در تجمع شرکت کرده بودند؟ اگر در تجمع شرکت کردند، باید بررسی کنیم و ببینیم که دلیل اینکه استعلام آن‌ها نیامده، چیست؟ البته که تنها بحث راهبرها نیست و پرسنل دیگری نیز هستند که قرارداد آن‌ها هنوز تمدید نشده است و این به معنی تمدید نشدن نیست، هرچند که شرکت مخیر است پس از اتمام قرارداد آن را تمدید نکند. 

او ادامه داد: اینکه در تجمع شرکت کرده بودند یا نه را نمی‌دانم، اما حدود ۵۰ نفر جمع شده بودند و شعار می‌دادند. نمی‌دانم همکاران ما جزو آن‌ها بودند یا نه. نمی‌دانم و ممکن است جزو آن‌ها بوده باشند. 

علیزاده در پاسخ به این سوال که تکلیف این افراد چه زمانی روشن خواهد شد؟ گفت: باید از نهادهای نظارتی بپرسیم که جواب استعلام را کی اعلام می‌کنند و به محض اینکه جواب استعلام بیاید، قرارداد را تمدید می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز