خبرگزاری کار ایران

تاکید معاون اقتصادی استاندار تهران بر مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۸۹۳

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به بهره‌گیری از ظرفیت فنی و حرفه‌ای برای ارتقا مهارت آموزی بر ضرورت مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حشمت الله عسگری در دومین جلسه کارگروه تخصصی مهارت آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه نیروهای مسلح استان تهران با تاکید بر لزوم رفع موانع واحدهای تولیدی سطح استان اظهار داشت: تمام تلاش و برنامه ریزی های استانی بر رفع موانع تولید و تحقق چشم انداز صورت گرفته است و امید است ظرف مدت ۲ هفته آینده نسبت به جمع آوری موارد و مشکلات پیش رو واحدهای راکد و غیرفعال، اقدامات لازم انجام شود.

وی با تاکید بر برش استانی هر دستگاه در رفع موانع تولید بیان کرد: هر مجموعه و دستگاه استانی با توجه به سطح بندی از مشکلات تولیدی ها و موارد مورد نیاز، ترتیبات لازم را اتخاذ و گزارشات به استان ارائه شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران سپس با اشاره به ضرورت تعامل آموزش و پرورش و فنی و حرفه ای با کارکنان وظیفه نیروهای مسلح افزود: نقش آموزش در مهارت آموزی افراد امری بدیهی است و در این راستا نیز تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا با ارتقا توانمندی افراد بتوان گامی مهم در راستای رفع موانع تولید برداشت.

عسگری در پایان خاطرنشان کرد: امید است با نظم بخشی به جلسات بتوان سهم اشتغال استان را افزایش داده و منابع به این سمت کشانده شود تا بتوان هدف گذاری های صورت گرفته را محقق کرد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز