خبرگزاری کار ایران

تذکر به حناچی درباره عدم ارائه ساختار تشکیلاتی صندوق بازنشستگی شهرداری

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۷۴۴

خزانه‌دار شورای شهر تهران به شهردار درباره عدم ارائه ساختار تشکیلاتی صندوق بازنشستگی شهرداری و انتقال به زیر مجموعه معاونت مالی تذکر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن رسولی در ابتدای سیصد و ششمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری به شهردار تهران گفت: پیرو تذکر اردیبهشت‌ ماه بنده مبنی بر تسریع در ارسال لایحه وظایف شرکت‌ها، شایسته می‌دانم با عنایت به تبصره سه لایحه ادغام دو معاونت برنامه‌ریزی توسعه شهری و امور شورا و توسعه منابع انسانی که در آن مقرر شده ماهیت سازمان بازنشستگی به صندوق بازنشستگی تغییر و به زیر مجموعه معاونت مالی منتقل شود و اساسنامه جدید صندوق تهیه و به تصویب شورای شهر تهران برسد تذکر بدهم.

او ادامه داد: در تبصره سوم ماده واحده اساسنامه ۱۹، سازمان شهرداری موظف شده است حداکثر تا ۳۱ اردیبهشت سال ۱۴۰۰، نسبت به تهیه و ارسال لایحه اساسنامه صندوق بازنشستگی به شورای شهر اقدام نماید. 

رسولی افزود: همچنین براساس تبصره ده مصوبه ادغام دو معاونت مذکور شهرداری موظف بوده ساختار تشکیلاتی جدید این دو حوزه را طی یک ماه به تصویب شورای اداری و سپس به شورای شهر تهران برساند که تاکنون اقدامی صورت نگرفته است. 

خزانه‌دار شورای شهر تهران ادامه داد: شهردار طبق ماده ۴ آیین نامه شهرداری باید به وظایف خود ادامه دهند. همچنین با عنایت به تبصره سه ماده واحده لایحه ادغام مذکور که در اسفند ۹۹ به تصویب شورا رسیده است، وقف تبصره ذیل ماده واحده مصوبه اساسنامه سازمان‌ها و شرکت‌ها شهرداری موظف بوده که طی مدت سه ماه از تاریخ لازم الاجرا شدن مصوبه مذکور، اساسنامه هر کدام از شرکت‌های تابعه شهرداری را منطبق بر مفاد مصوبه مورد بررسی و بازنگری قرار داده و جهت طی مراحل قانونی به شورای شهر تقدیم کند. 

رسولی افزود: از آنجا که تاکنون در این خصوص اقدامی به عمل نیامده است به فوریت نسبت به انجام تکلیف قانونی خویش اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز