خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد استان تهران اعلام کرد:

ارائه ۵۲۵۰ مورد خدمت حقوقی به مددجویان تهرانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۳۲۴

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از ارائه ۵ هزار و ۲۵۰ مورد خدمت حقوقی و قضایی به مددجویان تهرانی در سال ۱۳۹۹ خبر داد و گفت: در سه ماهه نخست سال جاری نیز ۴۵۲ خدمت حقوقی و قضایی به مددجویان تحت حمایت ارائه شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سیدابوالفضل پرپنچی با تبریک روز قوه قضائیه با اشاره به ارائه خدمات حقوقی به جامعه هدف تحت حمایت این نهاد، گفت: ۵ هزار و ۲۵۰  مورد خدمت حقوقی توسط کمیته امداد استان تهران در سال ۱۳۹۹  به جامعه هدف تحت حمایت این نهاد ارائه‌ شده است.

وی افزود: در سه ماهه نخست سال جاری نیز ۴۵۲ مورد خدمت حقوقی و قضایی به جامعه هدف تحت حمایت ارائه شده است.

پرپنچی، بیان کرد: تهیه، تنظیم اظهارنامه، شکواییه و دادخواست لوایح دفاعیه جهت ارائه به مراجع قضائی و مشاوره حقوقی به مددجویان تحت حمایت ازجمله اقدامات اداره حقوقی این نهاد بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران استفاده از ظرفیت نیکوکاران در بخش‌های مختلف را یکی از اولویت‌های کمیته امداد برای خدمات‌رسانی مؤثر به جامعه هدف عنوان کرد و گفت: تمام برنامه‌ریزی‌ها در کمیته امداد بر پایه حضور مردم و مشارکت آنها در برنامه‌های محرومیت‌زدایی این نهاد انجام می‌شود و هم اکنون ۶۷ نفر از وکلای نیکوکار با این نهاد همکاری دارند.

وی با بیان اینکه همه مددجویان کمیته امداد به استناد تبصره ماده ۵۰۵ قانون آئین دادرسی مدنی مصوب ۱۸ اسفند ۹۴ از پرداخت هزینه‌های دادرسی در محاکم قضائی معاف هستند، افزود: درسه ماهه نخست امسال ۲۵۲ مددجو با معرفی به مرکز انفورماتیک قوه قضائیه از پرداخت هزینه دادرسی معاف شده اند.

پرپنچی به افتتاح دفتر معاضدت حقوقی با همکاری کانون وکلای دادگستری مرکز در اسفندماه سال ۱۳۹۹ اشاره کرد و گفت: با افتتاح دفتر معاضدت در کمیته امداد استان تهران، خدمات مشاوره های حقوقی به مددجویان کمیته امداد توسط وکلای نیکوکار ارائه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران یادآور شد: وکلای دفتر اداره معاضدت کانون وکلای دادگستری در کمیته امداد استان تهران در حال حاضر به مدت ۲ روز در هفته ( یکشنبه و سه شنبه) فعالیت می‌کنند.مددجویان تحت حمایت با مراجعه به میدان فردوسی، خیابان انقلاب کوچه یکم علوی ،کمیته امداد مرکزی تهران ( مناطق ۷،۶ و ۱۱) می توانند از خدمات مشاوره و راهنمایی حقوقی بهره مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز