خبرگزاری کار ایران

امنیت امروز کشور مدیون مجاهدت‌های شهید سلیمانی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۲۱۲

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به اینکه افتخار مردم و جوانان کشور آن است که سرباز سردار سلیمانی باشند، گفت: امنیت امروز کشور و نیز موقعیت برتر ایران در منطقه را مدیون شهید سلیمانی و مجاهدت های این شهید بزرگوار هستیم.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی کشور عباس مسجدی و هیات همراه روز یکشنبه ششم تیرماه در بازدید از بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سپهبد قاسم سلیمانی افزود: لحظه لحظه زندگی شهید سلیمانی برای همگی ما درس زندگی است و همگی باید درس ولایت پذیری را در مکتب شهید سلیمانی بیاموزیم.

وی اظهار امیدواری کرد در مسیر انقلاب و تعالی نظام پیرو شهدا و از جمله شهید سلیمانی عزیز باشیم تا بتوانیم شاهد درخشش هرچه بیشتر کشور در منطقه و سربلندی بیشتر آن باشیم.

در این دیدار زینب سلیمانی دختر شهید سلیمانی نیز با اشاره به اینکه تلاش بنیاد شهید سلیمانی شناساندن شخصیت وجودی ایشان به مردم است گفت: شهید سلیمانی هیچگاه اقدامات و عملکردهایشان را بازگو نمی کردند در حالیکه همواره در حال مجاهدت، دفاع از مظلوم و تآمین امنیت و آرامش برای مردم کشور بودند.

وی ادامه داد: امیدواریم ما به عنوان شاگردان مکتب شهید سلیمانی بتوانیم در مسیر آن شهید قدم برداریم و ادامه دهنده راه ایشان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز