خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه از ندامتگاه زنان استان تهران بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۲۰۱

حجت الاسلام والمسلمین عبدالهی طی بازدید از ندامتگاه زنان استان تهران اظهار داشت: در راستای صیانت از حقوق بانوان، بایستی شرایطی فراهم شود تا از بروز گرفتاری هایی که موجب مجازات زندان برای این افراد می شود، پیشگیری گردد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالهی، رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه روز ششم تیرماه و به مناسبت هفته قوه قضائیه همراه جمعی از قضات شعبات مختلف استان و سیدحشمت اله حیات الغیب مدیر کل زندان های استان تهران، با حضور در ندامتگاه زنان با مددجویان گفتگو نموده، دستورات لازم را در خصوص پیگیری مشکلات قضایی آنان صادر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالهی گفت: بازدید از ندامتگاه زنان استان تهران، در زمینه صیانت از حقوق زندانی و امور قضایی اطلاعات جدیدی در اختیارمان قرار داد و گزارش امروز محضر ریاست محترم قوه قضائیه ارائه خواهد شد.

معاون رئیس قوه قضائیه ادامه داد: در راستای صیانت از حقوق بانوان، بایستی شرایطی فراهم شود تا از بروز گرفتاری هایی که موجب صدور احکام مجازات زندان برای این افراد می شود، پیشگیری گردد.

وی خاطرنشان کرد: امید است در دستگاه عدلیه توفیق داشته باشیم در راستای حفظ موازین قانونی و شرعی مددجویان زن، بیش از گذشته نسبت به انجام وظایف قضایی اقدامات مقتضی را به عمل آوریم.

رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه ضمن مثبت ارزیابی نمودن شرایط نگهداری و فعالیت های بخش های مختلف آن مرکز گفت: اقدامات بسیار خوب و زحمات بی شائبه ای در ندامتگاه زنان صورت گرفته که از مدیرکل زندان های استان تهران، مدیر ندامتگاه و همکارانشان تقدیر و تشکر نموده، آرزوی توفیق روزافزون برایشان دارم.

بنا به این خبر، در پایان بازدید، حجت الاسلام والمسلمین عبدالهی به مناسبت هفته قوه قضائیه و پاسداشت تلاشهای کارکنان این عرصه که سهم بیشتری در حل مشکلات قضایی مددجویان داشتند، از برخی سرپرستان، قضات، دادیاران و بازپرسان نمونه استان تهران با اهدای لوح تقدیر نمود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز