خبرگزاری کار ایران

تقدیر ستاد انتخابات کشور از مدیرکل و همکاران روابط عمومی استانداری تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۰۵۷

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات کشور از مدیرکل و همکاران روابط عمومی استانداری تهران به جهت ایفای نقش موثر در انتخابات با رویکرد مشارکت آفرینی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ محمدحسن انصاری در نامه‌ای خطاب به استاندار تهران از اقدامات مدیرکل و همکاران روابط عمومی استانداری تهران و کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان تهران تقدیر کرد.

متن پیام به این شرح است: ۲۸ خرداد تجلی حضور حماسی ملت شریف ایران اسلامی در پای صندوق‌های رای بود و مردم به جهانیان ثابت کردند که پشتیبان جمهوری اسلامی هستند و به آرمان‌های بلند بنیانگذار انقلاب و رهنمودهای مقام رهبری (مدظله العالی) پایبند هستند و مشکلات تاثیری در اراده مردم ندارد.
نظر به زحمات بی شائبه و موثر اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران در تولید محتوا با رویکرد مشارکت افزایی، بازنشر گسترده در سطح استان و راه‌اندازی پویش #ماه اثر گذاریم که اقدام شایسته و موثر در جریان سازی، آگاهی بخشی و ایجاد شور و شعور انتخاباتی است از زحمات مجتبی مرادی نوروزی مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران و همکاران مجموعه روابط عمومی که در فراهم سازی این تلاش های ارزشمند نقش‌آفرین هستند تقدیر می‌شود.

محمد حسن انصاری
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز