خبرگزاری کار ایران

جانشین پلیس پیشگیری ناجا:

"نیروی انسانی سالم و کارآمد" سرمایه‌ ارزشمند هر سازمانی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۸۷۱

جانشین پلیس پیشگیری ناجا با اینکه پلیس پیشگیری به داشتن نیروهای مومن و متخصص افتخار می‌کند گفت: از سرمایه‌های ارزشمند هر سازمانی برخورداری از نیروی انسانی سالم، حرفه‌ای و کارآمد است.

به گزارش ایلنا، سردار "رضا بنی‌اسدی‌فر" در حاشیه چهل و سومین جلسه قرارگاه جهادی صیانت پلیس پیشگیری ناجا ضمن گرامی‌داشت هفته قوه‌قضائیه و یاد و خاطره معمار دستگاه قضائی شهید آیت الله "حسین بهشتی" اظهار داشت: رضایت مردم، مسئولان و نظام اسلامی از پلیس در گرو خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان است.

این مقام ارشد انتظامی افزود: توسعه و ارتقاء خدمات‌رسانی به مردم در نیروی انتظامی منوط به احساس مسئولیت مدیران و کارکنان و همدلی سازمانی برای خدمتگزاری بیشتر به اقشار مختلف جامعه است از این‌رو خداوند متعال را شاکریم و افتخار می‌کنیم که کارکنان پلیس پیشگیری که در خط اول ارتباط با مردم و خدمتگزاری قرار دارند نیروهایی مومن، متعهد، انقلابی و جهادگر هستند.

وی ادامه داد: همانگونه که پلیس وظیفه دارد از امنیت و آرامش مردم صیانت کند، فرماندهان و مدیران نیز مکلف هستند حافظان و ناظمان اجتماعی را با آموزش‌های چهره به چهره، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، تقویت رفتار دینی و معنوی، ترغیب و تشویق کارکنان به التزام عملی به موازین اسلامی صیانت کنند تا خط مقابله با نا‌امنی همچنان پاک و مطهر بماند.

جانشین پلیس پیشگیری ناجا بیان کرد: آمار اخذ شده از سامانه‌های رسمی و بررسی‌های میدانی گویای این امر است که میزان انتقاد از عملکرد کارکنان کاهش چشمگیری داشته و تقدیر از کارکنان کوپ از روند رو به افزایش برخوردار است.

وی تصریح کرد: نگاه مسئولانه و دلسوزانه به موضوع صیانت کارکنان و برقراری ارتباط صمیمی مدیران با کارکنان زیرمجموعه در نیروی انتظامی اصل انکارناپذیر است چرا که نیروی انسانی سالم، حرفه‌ای و کارآمد از  سرمایه‌های ارزشمند هر سازمان است.

جانشین پلیس پیشگیری ناجا با تاکید بر ضرورت استفاده از مشاوران در حوزه روانشناختی ادامه داد: برنامه‌ریزی برای ارتقاء وضعیت معیشتی و برخورداری کارکنان از امور رفاهی در اولویت ماموریت های نیروی انتظامی قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: هیئت رئیسه ناجا خیرخواه مطلق کارکنان هستند و از هیچ گونه تلاشی برای ارتقاء هر چه بیشتر پایگاه اجتماعی و وضعیت معیشتی کارکنان و خانواده آنان فروگذاری نمی کنند.

سردار بنی‌اسدی‌فر در خاتمه این مصاحبه ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره حضرت امام (ره)، شهدای انقلاب و شهدای والامقام نیروی انتظامی، آرزوی صحت و تندرستی برای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، همکاران و خانواده آنان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز