خبرگزاری کار ایران

«ابوالفضل جلیلی» به جمع داوران جشنواره فرهنگی هنری فردا پیوست

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۶۷۰

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی از پیوستن ابوالفضل جلیلی، کارگردان صاحب سبک سینمای ایران به جمع داوران سی و نهمین جشنواره فرهنگی هنری فردا خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی رمضانی با اشاره به برگزاری مرحله نهایی مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان برگزیده سراسر کشور در اواخر تیر گفت: مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان یکی از اتفاقات بزرگی است که در آینده فرهنگ و هنر این سرزمین نقش بسیار مهمی دارد و همین دانش آموزان هستند که در آینده، سکان فرهنگی جامعه را به دست خواهند گرفت و از این رو باید نیازها و دغدغه‌های آن‌ها مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه این اداره کل در تلاش است تا سطح کمی و کیفی این مسابقات را به استانداردهای لازم برساند تصریح کرد: استفاده از اساتید مجرب، برگزاری دوره‌های آموزشی، ورک شاپ‌های تخصصی، چاپ کتاب و… در همین راستا در دستور کار جدی قرار دارد تا بتوانیم سطح کیفی این مسابقات را به وضعیت مطلوبی برسانیم.

رمضانی با تقدیر از ابوالفضل جلیلی فیلمساز ارزشمند و کارگردان صاحب سبک سینمای ایران به علت پیوستن به تیم داوری این جشنواره اظهارکرد: قطعا حضور ایشان علاوه بر دلگرمی دانش آموزان، موجب رشد و پیشرفت آنان در حوزه فیلمسازی می‌شود و دانش آموزان می‌توانند از تجارب این استاد ارزشمند استفاده لازم را ببرند.

این مقام مسئول حضور اساتید دانشگاه و هنرمندان صاحب نظر کشور در تیم داوری مسابقات فرهنگی هنری فردا را غنیمت دانست و افزود: امسال اساتید بزرگی همچون دکتر اردشیر صالحپور، دکتر محمد حسین ناصربخت، دکتر شهرام گیل آبادی و منوچهر اکبرلو بخش هنرهای نمایشی جشنواره فردا را قضاوت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز