خبرگزاری کار ایران

منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران:

شهردار آینده تهران باید انقلابی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۳۳۲

منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران گفت: شهردار آینده باید بتواند با مدیریت خود پاسخگوی انتظارات شهروندان بوده و البته به حوزه‌های مختلف مدیریت شهری هم آشنایی داشته باشد.

«جعفربندی شربیانی» منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: پایتخت نیازمند یک شهردار جهادی برای رفع مشکلات و معضلات تهران است. هر چند پیش از این شهر تهران در برخی از دوره‌ها شهرداران موفقی داشته است. با این حال شهروندان تهرانی  انتظارشان از شورای شهر، انتخاب شهرداری مناسبی است. 

وی افزود: شورای شهر تهران امروز وظیفه سنگینی دارد به خصوص در انتخاب یک شهرداری که ادبیات و قواعد مدیریت جهادی را با توجه به دورانی که در آن سپری می‌کنیم، دارا باشد. شهردار آینده باید بتواند با مدیریت خود پاسخگوی انتظارات شهروندان بوده و البته به حوزه‌های مختلف مدیریت شهری هم آشنایی داشته باشد.

بندی شربیانی با تاکید بر اینکه شهردار آینده باید دارای یک تراز ویژه باشد، گفت: بدنه شهرداری باید سکاندار و مدیر این کلان شهر را به عنوان یک لیدر در حوزه مدیریت شهری بپذیرد. با توجه به شورای شهر انقلابی قطعا یک شهردار و مدیر انقلابی باید انتخاب شود. اینها در واقع کلیات شاخصه‌ها و معیارهایی است که شورای شهر تهران در انتخاب شهردار آینده در نظر دارد. 

این منتخب شورای شهر ششم با اشاره به گام دوم انقلاب و شاخص‌های مدیران در آن، خاطرنشان کرد: یکی از سندهای بالادستی که شورای شهر تهران امروز در دوره ششم به آن توجه خواهد کرد، بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری است که این موضوع وظیفه شورای شهر ششم را دوچندان کرده است. توجه به بند بند این بیانیه چراغ راه هدایت ما خواهد بود.

بندی شربیانی در پاسخ به این سوال که چه گزینه‌هایی تاکنون برای سکانداری شهر تهران معرفی شده است، بیان کرد: تا به حال در بین اعضا صحبت خاصی نشده است و بیشتر گزینه‌های احتمالی از سوی رسانه‌ها مطرح شده است، که حتما در جلسات شورا در مورد آن‌ها صحبت می‌شود و هر کدام از گزینه‌های احتمالی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز