خبرگزاری کار ایران

جایزه ملی تعالی و پیشرفت به پله پنجم رسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۷۷۳

پنجمین دوره‌ی این جایزه با رشد 31 درصدی مشارکت و با حضور 190 شرکت و موسسه در قالب 12 گروه کسب و کار برگزار شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی مرکز ملی تعالی و پیشرفت، پنجمین دوره‌ی این جایزه با رشد 31 درصدی مشارکت و با حضور 190 شرکت و موسسه در قالب 12 گروه کسب و کار برگزار شد و بر همین اساس مراسم اهدای جوایز به صورت نیمه حضوری و برخط (آنلاین) در تاریخ ششم تیرماه 1400 با حضور روسای نهادهای انقلابی و مدیران شرکت‌های برتر برگزار خواهد شد.

 محمد جواد ایروانی رئیس شواری سیاست‌گذاری جایزه ملی تعالی و پیشرفت هدف از برگزاری این دوره‌ها را ارتقای کیفیت و بهره‌وری شرکت‌ها عنوان کرد و گفت: در این دوره گروه‌های کسب و کار کشاورزی و دامپروری و ساختمان و خدمات وابسته بیشترین آمار مشارکت را داشته اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره فرآیند کار این دوره اظهار داشت: جایزه ملی تعالی و پیشرفت بعد از ثبت‌نام شرکت‌ها و موسسات در فرآیند پنجمین دوره جایزه، تلاش نمود تا با برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی متعدد به صورت حضوری و مجازی برای شرکت‌ها و موسسات و ارزیابان، در جهت اشاعه فرهنگ تعالی و توسعه توانمندی‌های مدیریتی ذینفعان کلیدی خود در سطوح مختلف گام موثر بردارد.

وی همچنین از افزایش 2.5 برابری ساعات آموزش در این دوره نسبت به دوره‌های قبل خبر داد و گفت: در این‌دوره مجموعا 21 هزار و 700 نفر ساعت آموزش ویژه مدیران شرکت‌ها و ارزیابان برگزار شده است. 

وزیر اسبق اقتصاد افزود: فرایند ارزیابی شرکت‌ها و موسسات با همکاری 100 ارزیاب ارشد، 255 ارزیاب و همچنین 25 پایشگر و 40 مشاهده‌گر در سه سطح تعهد به تعالی، تقدیرنامه و تندیس در بازه زمانی آذر ماه 99 تا اردیبهشت 1400 انجام شده است. 

او افزود: از آنجایی که یکی از ماموریت‌های اصلی جایزه ملی تعالی و پیشرفت ، سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری(دامت برکاته) می‌باشد، در این دوره از جایزه یکی از محورهای مهم مورد بررسی ، عملکرد و اهتمام شرکت‌ها و موسسات در حوزه شاخص‌های اقتصاد مقاومتی و شعارهای سالیانه بوده است که در این زمینه نیز شرکت برتر معرفی خواهد شد.

گفتنی است؛ مراسم اهدای جوایز با حضور شرکت‌های برتر و روسای نهادها به صورت حضوری در روز یکشنبه ششم تیرماه برگزار خواهد شد و سایر شرکت‌های حاضر در فرایند جایزه ملی تعالی و پیشرفت به صورت برخط در این مراسم حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز