خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پی حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۶۸۱

سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور پیامی حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران و درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام به شرح ذیل است: 

بسمه تعالی

انالله و انا الیه راجعون

جامعه فاخر رسانه‌ای، خبرگزاری‌ها و مطبوعات کشور

با سلام و احترام

خبر درگذشت خبرنگاران ایرنا و ایسنا خانم‌ها مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی در سانحه واژگونی اتوبوس در استان آذربایجان غربی و مصدوم شدن جمع مهمی از خبرنگاران موجب تأثر و تآلم گردید. 

خبرنگاری از جمله کارهای سخت است که تنها با عشق و علاقه می‌توان در آن گام نهاد و استوار ماند و این توفیقی از سوی خداوند است، که سختی‌ها را هموار می‌کند. از سویی کشف حقایق و گره گشایی رسانه‌ای و صدای مظلومین جامعه شدن مایه خشنودی الهی است و تلاش این جمع رسانه‌ای نیز برای حفاظت از محیط زیست و نگهداشت نعمت‌های خداوند نمونه بارز خدمت به مردم و جامعه شریف ایران است. 

اینجانب از خداوند متعال برای این دو سفرکرده غفران و رحمت الهی و برای سایر مصدومین این سانحه شفای عاجل آرزومندم. خداوند به خانواده‌های محترم داغدیده، همکاران خبرنگار، تمامی اهالی رسانه و ملت شریف ایران صبر و اجر جزیل عنایت فرماید. 

سعیدرضا عاملی

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز