خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی به ایلنا خبر داد:

حریق در ساختمانی اداری در خیابان سعدی /نجات جان ۱۷ نفر از ساکنان

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۱۱۴

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از نجات ۱۷ نفر از ساکنان یک ساختمان اداری در حال حریق خبر داد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: در ساعت ۰۸:۰۱ صبح امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان، واقع در خیابان سعدی، ابتدای خیابان برادران قائدی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۳ ایستگاه به همراه امکانات کامل به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان دو طبقه اداری بود که متعلق به یکی از اتحادیه‌های اصناف بوده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در طبقه همکف این ساختمان بخشی پارکینگ بود و بخش دیگری نیز انباری به وسعت ۱۵۰ متر بود که لوازم و مواد غذایی در آن نگهداری می‌شد. در قسمت پارکینگ نیز یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و سه دستگاه موتورسیکلت نیز حضور داشت.

ملکی تصریح کرد: زمانی که نیروها به محل حادثه رسیدند بخش زیادی از این بخش شعله‌ور بود و آتش به سقف‌ها و خودرو و موتورسیکلت‌ها و بخشی از انبار سرایت کرده بود.

وی با بیان اینکه آتش‌ در حال سرایت به طبقه دوم این ساختمان بود، تصریح کرد: در طبقه بالایی کارمندان این اتحادیه‌ مشغول فعالیت بودند. یک خانواده نیز در یک واحد مسکونی دیگر در همین ساختمان حضور داشتند. چیزی حدود ۱۷ الی ۱۸ نفر در این ساختمان و در وضعیت ناایمن قرار داشتند. دود بسیار غلیظی ساختمان را فراگرفته بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در ابتدا با اتخاذ تدابیر عملیاتی آتش‌نشان همزمان با خاموش کردن آتش به سرعت عملیات نجات ساکنان را نیز شروع کرده و افراد رابه سمت پشت‌بام هدایت کرده و با استفاده از نردبان هیدرولیکی این افراد را به سلامت از ساختمان خارج کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز