خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی دادگستری استان تهران اعلام کرد:

تجمیع انبارهای نگهداری کالا در سطح استان تهران با هدف پیشگیری از جرم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۸۹۹

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران از تجمیع انبارهای نگهداری کالا در سطح استان تهران با هدف پیشگیری از وقوع جرم و شناسایی کالاهای قاچاق خبر داد.

 به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و رسانه دادگستری تهران، علی دیزجی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران از تجمیع انبارهای نگهداری کالا در سطح استان تهران با هدف پیشگیری از وقوع جرم و شناسایی کالاهای قاچاق خبر داد و عنوان کرد: انسجام بخشی و تجمیع انبارهای نگهداری کالا، باراندازها و تمرکز کنترل و نظارت بر آن‌ها در پویش شناسایی کالای قاچاق در سطح استان تهران در راستای پیشگیری از وقوع جرم صورت خواهد پذیرفت.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: در این زمینه نشست تعاملی با اتحادیه صنف دارندگان انبار کالاهای تجاری، سراها و سردخانه‌ها و دستگاه‌های توزین وسایل نقلیه تهران، جهت اولویت بندی انبارهای واقع در شهرک بارانداز و انبارداری موسوم به چمبورک برگزار شد.

وی تصریح کرد: در خصوص نحوه اولویت بندی تخصیص انبارها به اشخاص در مرحله اول افرادی مشخص خواهند شد که تاکنون توسط اتحادیه فوق انبار به آن‌ها تعلق نگرفته و مجوز انباری در اختیار دارند و سپس اقدامات اجرایی بعدی جهت نحوه واگذاری اراضی به انبارداران دارای مجوز انجام گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز