خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس پایتخت:

اصناف در حمایت از نظام کوتاه نمی‌آیند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۶۵۶

رییس پلیس پایتخت بیان داشت: کرونا لطمه سنگینی وارد کرد و حتی برخی از اصناف تا پای ورشکستگی رفتند اما از باورها، اعتقادات، حمایت از نظام و انقلاب کوتاه نیامدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار رحیمی در همایش پلیس و اصناف ضمن تبریک روز میلاد حضرت امام رضا(ع) و روز اصناف اظهار داشت: بیش از شش ماه است که ۱۰۰ برنامه ریز معاند در شبکه‌های خارجی تلاش کردند که انتخابات با شور مردمی نباشد، اما همه جا با صف‌های شلوغ مردم در ابتدای صبح مواجه شدیم و واقعا غافلگیرکننده بود.

سردار رحیمی گفت: با این که دستگاه‌های احراز هویت مشکل داشت و این موجب شد که کار انتخابات با تاخیر شروع شود اما با این حال مردم در صف‌ها ماندند و این نشان می‌دهد مردم ایران نجیب، فهیم و بصیر هستند. برخی نفهمیدند مردم ما بعد از گذشت  ۴۲ سال چقدر فهیم هستند.

رییس پلیس تهران بزرگ گفت: عظیم‌تر از قشر اصناف، تجار و کسبه پیدا نمی‌کنید. این قشر همواره در تمام طول این سال‌ها پای نظام ایستادند، کرونا لطمه سنگینی وارد کرد و حتی برخی از اصناف تا پای ورشکستگی رفتند اما از باورها، اعتقادات، حمایت از نظام و انقلاب کوتاه نیامدند.

وی بیان کرد: به همین سبب بود، وقتی مطرح شد که روز اصناف است خواستار این جلسه شدیم تا از شما تشکر کنیم. امروز نیروی انتظامی به عنوان مسئول برقراری نظم و انضباط داخلی توانسته به زیباترین شکل، علی رغم تمام مشکلات کارش را انجام دهد. اگر امروز چه در پایتخت و در کل کشور بهترین امنیت را داریم به برکت تلاش شبانه روزی فرزندان شما در نیروز انتظامی است‌ و البته ایراداتی هم داریم و امنیت مطلق در بهشت است.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: خیلی از آمارهای پایتخت‌های جهان را داریم که در بسیاری از مولفه‌ها ما از آنها بالاتریم. برخی از کسانی که به کشورهای اروپایی می‌روند و بر می‌گردند، تعریف می‌کنند که امنیت داخل و خارج قابل مقایسه نیست‌‌.

او افزود: امروز به کسبه و تجار اعلام می‌کنیم که هر کسی بخواهد در کار تولید، تجارت و صنعت کار کند، بهترین وجه امنیت را برای آنها برقرار می‌کنیم. با شکل گیری و به وجودآمدن پلیس امنیت اقتصادی کسانی که بخواهند در عرصه‌های مختلف اقتصادی اختلال ایجاد کنند پلیس با آنها برخورد خواهد کرد و نمی‌گذاریم اختلالگران در قشر پاک دست کسبه ظهور و بروز کنند.

رییس پلیس تهران بزرگ توضیح داد: ما خودمان را خادم همه مردم و اصناف و کسبه می‌دانیم. ما با کسانی که مخل نظم و امنیت هستند برخورد می‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد:نگاه اصلی ما حمایت و مراقبت از اصناف است.ما پشت اتاق اصناف می‌ایستیم و از آنها حمایت می‌کنیم. ما کنار و یار اصناف هستیم و چهره اقتدار ما با کسانی است که می‌خواهند نظم بازار و کسبه را بهم بزنند.

رییس پلیس پایتخت گفت: ما به عنوان یکی از بخش‌های کوچک نظام با تمام وجود به شما عشق می‌ورزیم و نمی‌گذاریم به شما تعرضی شود. شما در روز سختی کنار نظام و ملت بودید و ما امروز در کنار شما هستیم. شماها تلاش کردید که اقتصاد کشور را سرپا نگهدارید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز