خبرگزاری کار ایران

انهدام باند سه نفره سرقت از منزل

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۳۱۸

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری باند سه نفره سرقت منزل خبر داد و گفت: این سارقان در محدوده شرق تهران اقدام به سرقت اموال با ارزش از منازل شهروندان می کردند.

به گزارش ایلنا، سردار علیرضا لطفی، گفت: در اوایل خردادماه امسال طی وصول اخبار مردمی مبنی بر فعالیت یک باند سه نفره از سارقان حرفه ای منزل در محدوده شمال شرق تهران، موضوع به اداره هفدهم ارجاع شد.

وی افزود: کارآگاهان اداره هفدهم با آغاز تحقیقات پلیسی و با تلاشهای بی وقفه سرکرده باند به نام« فیروز» ۲۳ ساله به همراه دونفر دیگر از اعضای باند  که ۲۷ و ۳۰ ساله بودند را مورد شناسایی قرار دادند.

لطفی افزود: در ادامه و بررسی ها مشخص شد یکی از اعضای باند دارای یک فقره سابقه سرقت منزل در سالهای گذشته بوده است، با ادامه تحقیقات پلیسی مخفیگاه سارقان در محدوده شهرستان پردیس شناسایی و طی یک عملیات ضربتی در اوایل خردادماه دستگیر و در بازرسی از محل مقادیری طلا، ساعت های لوکس به ارزش تقریبی۵۰۰ میلیون تومان کشف و به اداره هفدهم پلیس آگاهی منتقل شدند.

لطفی تصریح کرد: سرکرده باند در بازجوییها گفت، من به اتفاق اعضای باند در ساعات آغازین شب با شناسایی  طبقات اول و دوم ساختمان ها و پس از اطمینان ازاینکه کسی در منزل نیست وارد ساختمان شده و با تخریب درب واحد اقدام به سرقت اموال با ارزش از قبیل، طلا، موبایل، ساعت،تلویزیون... کرده واموال را به مالخر به قیمت ناچیزی می فروختیم و پول حاصله را یین خودمان تقسیم و صرف خوشگذارنی می کردیم.

لطفی در پایان گفت: اعضای باند ضمن اعتراف به سرقت منزل، تاکنون  سه محل سرقت و مالباختگان مورد شناسایی قرار گرفته و بخشی از اموال مکشوفه به شکات برگشت داده شده است و تحقیقات تکمیلی برای شناسایی و دستگیر خریداران اموال مسروقه کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز