خبرگزاری کار ایران

فراخوان اصلاح «آئین‌نامه ارتقاء مرتبه اعضای هیأت علمی موسسه‌های آموزش عالی»

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۲۲۸

ستاد علم و فناوری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی به منظور اصلاح «آئین‌نامه ارتقاء مرتبه اعضای هیأت علمی موسسه‌های آموزش عالی، پژوهشی و فناوری دولتی و غیردولتی» فراخوان داد.

به گزارش ایلنا، نظر به مصوبه جلسه ۸۲۶ مورخ ۱/۱۱/۱۳۹۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص ضرورت اصلاح «آئین نامه ارتقاء مرتبه اعضای هیأت علمی موسسه‌های آموزش عالی، پژوهشی و فناوری دولتی و غیردولتی»، و به منظور پاسخگویی صحیح به دغدغه‌های اعضای محترم هیأت علمی و لحاظ کردن تغییرات هدفمند در گذر ۵ ساله‌ی پس از تدوین آئین نامه مزبور، موضوع بروزرسانی آئین نامه در دستورکار شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گرفته است.

در این راستا ستاد علم و فناوری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در نظر دارد طی فراخوانی عمومی، امکان هم اندیشی و تعامل اثربخش با جامعه اساتید را فراهم آورد و نقطه نظرات اعضاء محترم هیأت علمی را در دو محور اصلاحات «راهبردی» و اصلاحات «فرآیندی»، دریافت کند:

ایرادات راهبردی وارد بر چارچوب کلی آئین نامه

ایرادات فرآیندی ماده ۱؛ متناظر با موضوع و امتیازات «فعالیت‌های فرهنگی، تربیتی و اجتماعی»

ایرادات فرآیندی ماده ۲؛ متناظر با موضوع و امتیازات «فعالیت‌های آموزشی»

ایرادات فرآیندی ماده ۳؛ متناظر با موضوع و امتیازات «فعالیت‌های پژوهشی، فناوری»

ایرادات فرآیندی ماده ۴؛ متناظر با موضوع و امتیازات «فعالیت‌های علمی، اجرایی»

پیوند فراخوان به آدرس sccr. ir/freg، در دسترس قرار دارد و تا تاریخ ۱۰/۰۵/۱۴۰۰ برای دریافت یادداشت‌ها و نکات اصلاحی، فعال خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز