خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد:

سازوکار واکسیناسیون تاکسیران‌ها هنوز مشخص نیست/ بیمه ۱۰ هزار راننده تاکسی تا پایان تابستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۹۵۹

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: اعلام شده است که رانندگان تاکسی از اول تیرماه در اولویت تزریق واکسن قرار می‌گیرند و واکسیناسیون آن‌ها انجام می‌شود، اما سازوکار آن هنوز مشخص نیست.

«محمد روشنی» مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به سوالی درباره آغاز واکسیناسیون رانندگان تاکسی بر مبنای وعده رئیس جمهور گفت: هنوز زمانی مشخص نشده است. اعلام شده است که رانندگان تاکسی از اول تیرماه در اولویت تزریق واکسن قرار می‌گیرند و واکسیناسیون آن‌ها انجام می‌شود اما سازوکار آن هنوز مشخص نیست. 

او ادامه داد: در سازمان تاکسیرانی کارگروهی را تشکیل و هماهنگی‌ها را انجام دادیم و برمبنای آن رانندگان تاکسی براساس سن، سابقه بیماری و سابقه کار در سازمان تاکسیرانی اولویت‌بندی شده‌اند و به محض آنکه به ما اعلام شود این فایل‌ها در اختیار متولیان واکسیناسیون قرار می‌گیرد تا واکسن دریافت کنند. 

روشنی در پاسخ به این سوال که بر این اساس چه تعداد راننده تاکسی در مرحله اول واکسینه خواهند شد؟ گفت: همه رانندگان به تدریج واکسینه خواهند شد. البته هنوز روند اجرائی این موضوع اعلام نشده و منتظر دستور وزارت بهداشت هستیم. اینکه به چه صورت، چند دز در روز و در کدام مراکز واکسیناسیون انجام خواهد شد، روند اجرایی آن اصلا مشخص نشده و منتظر اعلام وزارت بهداشت هستیم. 

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی در پاسخ به سوال دیگری درباره برطرف شدن مشکل بیمه رانندگان تاکسی گفت: طی جلسه‌ای که با سازمان تامین اجتماعی، مجلس و سازمان هدفمندی یارانه‌ها برگزار کردیم، مساله بیمه رانندگان تاکسی حل شد و روند اجرائی کار شروع شده است. لیستی متشکل از رانندگانی که از چرخه حمل و نقل خارج شدند را برای سازمان تامین اجتماعی ارسال کردیم که طی بررسی بخشی از این لیست از سوی سازمان تامین اجتماعی به ما برگشت داده شد و جایگزین آن‌ها را از این هفته معرفی خواهیم کرد. 

او با اشاره به اینکه به تدریج رانندگان را برای قرار گرفتن در لیست بیمه معرفی می‌کنیم، گفت: حدود ده هزار نفر رانندگان تاکسی در تهران بیمه ندارند و هر هفته لیست هزار راننده به سازمان تامین اجتماعی اعلام خواهند شد و تا پایان تابستان مشکل بیمه رانندگان تاکسی حل خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز