خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی:

آموزش و پرورش به تنهایی اوقات فراغت دانش آموزان را ساماندهی می‌کند/لزوم مشارکت سایر دستگاه‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۹۰۳

مدیر کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش را در ساماندهی اوقات فراغت دانش آموزان تنها برشمرد و خواستار یاری نهادها و دستگاه‌های مسئول شد.

به گزارش ایلنا، جلسه مشترک فعالیت‌های تابستانی با حضور علی رمضانی، مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضای پرورشی و محمود حبیبی، مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش و همچنین نمایندگان شبکه شاد در سالن جلسات معاونت پرورشی و فرهنگی برگزار شد.

علی رمضانی در آغاز این جلسه گفت: پایگاه تابستانی یک فعالیتی است که مسئولیتش به عهده تمام دستگاه‌های کشور است اما آموزش و پرورش به تنهایی این مسئولیت سنگین را در کشور انجام می‌دهد و لازم است سایر نهادها و دستگاه‌های مسئول در این امر به آموزش و پرورش کمک کنند.

رمضانی ادامه داد: بیشترین زحمت در حال حاضر به دلیل استفاده از فناوری‌های نوین به عهده دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

وی با توجه به استفاده از سامانه همگام در فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی گفت: سایت همگام تنها سامانه قابل اطمینان برای فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی است که آبروی آموزش و پرورش است و آمار دقیق را می‌توان هر لحظه از آن استخراج کرد لذا باید به زیر ساخت ان بیشتر توجه شود.

مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضای پرورشی وی ادامه داد: دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات دارای اعتبار زیادی در بین جامعه فرهنگیان است و همه ما باید در در پیشرفت این دفتر کمک کنیم.

در ادامه محمود حبیبی، مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش گفت: در دوران کرونا یکی از حوزه‌هایی که به شدت فعالیتش افزایش پیدا کرد حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بود.

وی ادامه داد: البته این امر در همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها بوده و آموزش و پرورش نیز از این قاعده مستثنی نیست در پی شروع کرونا پروژه‌های بسیار سنگینی در این حوزه شکل گرفت و کرونا علیرغم تهدید برای ما یک فرصت شد و توانستیم قواعد بازی را تغییر بدهیم.

حبیبی ادامه داد: در این دو سال گذشته ظرفیت قابل توجهی به این بخش اضافه شده است و این دفتر با تمام قدرت در خدمت جامعه فرهنگیان و دانش آموزان است.

در ادامه جلسه نیز هر یک از اعضا نماینده شرکت کننده در این نشست به بیان نقطه نظرات خود پیرامون گسترش فعالیت‌های فناورانه در سایت همگام و شبکه شاد پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز