خبرگزاری کار ایران

در راستای برگزاری دوره های آموزش تخصصی انجام شد؛

برگزاری دوره آموزشی "مالی معاملاتی" ویژه معاونین اداری ومالی و روسای ادارات مالی استان‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۸۵۹

اولین دوره آموزشی سال ۱۴۰۰ تحت عنوان "دوره آموزشی مالی معاملاتی" ویژه معاونان اداری - مالی و روسای اداره امور مالی و پشتیبانی ادارات کل استان ها در تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور اولین دوره آموزشی سال ۱۴۰۰ تحت عنوان "دوره آموزشی مالی معاملاتی" ویژه معاونان اداری - مالی و روسای اداره امور مالی و پشتیبانی ادارات کل استان ها دو گروه و به صورت حضوری وغیر حضوری در محل ستاد سازمان برگزار شد.
علی رستمی مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش سازمان زندان ها در خصوص برگزاری این دوره آموزشی گفت: آموزش های شغلی به علت تخصصی شدن مشاغل و دنیای پیچیده و رو به پیشرفت امروزی یکی از ضرورت هایی است که نیاز به آن جهت همگام شدن با تغییرات و افزایش بهره وری بیش از پیش احساس می شود و تلاش ما برارتقاء سطح کیفی آموزش ها واثر بخشی وکاربردی کردن آنها است لذا با استفاده از اساتید مجرب و با بهره مندی از جدیدترین شیوه های تدریس، دوره های آموزشی سال جاری برگزار خواهد شد..
رستمی بیان داشت: یادگیری الکترونیکی و برخط یکی از دستاوردهای فناوری¬های نوین است که برای تحقق یادگیری مستمر رسمی و رها از محدودیت¬های مکانی و زمانی و بدون نیاز به حضور فیزیکی یاددهنده و یادگیرنده در مکانی خاص شکل گرفته است؛ یادگیری الکترونیکی توانسته با از بین بردن روش¬های سنتی، فعالیت¬های علمی و عملی را در سازمان¬ها ترکیب کند و در جهت یادگیری بهتر و همچنین کاهش هزینه¬ها قدم بگذارد.
وی افزود: با توجه به شرایط فعلی کشور و وجود بیماری کرونا(کووید۱۹) جهت رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از روش ویدئوکنفرانس جهت اجرای دوره های آموزشی می تواند در دستور کار قرار گیرد. همچنین بهره گیری از روش های آموزش کارگاهی و گفتگو محور نیز در برنامه های آموزشی سال ۱۴۰۰ گنجانده شده است.
مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش سازمان زندان ها در ادامه اظهار داشت: در سال جاری با توجه به تاکید رئیس سازمان در خصوص اثر بخش بودن دوره ها ومشاهده آثار آن در عملکرد پرسنل بیشترین توجه را به کیفیت وشیوه برگزاری دوره های آموزشی داریم در کانون ارزیابی شایستگی های عمومی میزان اطلاعات تخصصی وتسلط مدیران بر موضاعات مورد نیاز سازمان سنجیده میشود ودر صورت نیاز اقدام به برگزاری دوره های ویزه برای مدیران در سطح کشورمی کنیم.
شایان ذکر است با توجه به بررسی های به عمل آمده در خصوص میزان تسلط معاونین اداری ومالی استان ها به قوانین مالی ومعاملاتی و مشاهدات عینی در جلسات کانون ارزیابی، دوره آموزشی"مالی ومعاملاتی" برای کلیه معاونین اداری ومالی وروسای ادارات مالی وپشتیبانی ادارات کل استانها پیش بینی واجراء شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز