خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش:

برقراری فوق العاده ویژه، هنوز در دستور کار دولت قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۸۰۰

وزیر آموزش و پرورش گفت: با اطمینان می گویم که با وجود کرونا، مراقبت عمومی آموزش در سال جاری بیشتر از سال های قبل بوده است.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش،  محسن حاجی میرزایی در حاشیه آیین افتتاح رسمی برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی، در پاسخ به این سوال که «در برخی خبرها آمده است با شیوع کرونا ۳ میلیون دانش آموزان ترک تحصیل کرده یا از تحصیل بازمانده اند، نظر شما در این مورد چیست؟»، اظهار کرد:  به عقیده من در خصوص ترک تحصیل یا بازماندگان از تحصیل، خطایی در برداشت برخی افراد صورت گرفته است، وقتی گفته شده که تعدادی از دانش آموزان به اینترینت دسترسی ندارند، برخی از افراد تصور کردند که عدم دسترسی دانش آموزان به اینترنت، به معنای عدم دسترسی آن ها به آموزش است. در حالی که اینگونه نبوده است و منحصرا در سال تحصیلی گذشته تعداد ۴۰ هزار نفر از دانش آموزان سال اول ابتدایی که باید ثبت نام می کردند. از سوی خانواده ها ثبت نام، نشدند و این موضوع از نظر ما طبیعی است و برای ثبت نام این دانش آموزان دیر نشده است.

وی با اشاره به این که خود را در مقابل آموزش همه دانش آموزان مسئول می دانم، افزود: با توجه به جلساتی که به صورت مجازی با مدیران و معلمان استان های سراسر کشور در خصوص ارائه آموزش باکیفیت به دانش آموزان داشتم، با اطمینان می گویم که با وجود کرونا، مراقبت عمومی آموزش در سال جاری  بیشتر از سال های قبل بوده است. ما توانستیم آموزش را به سه صورت حضوری، تولید بسته ها و درسنامه های آموزشی و غیرحضوری (از طریق شبکه شاد)، به دانش آموزان ارائه دهیم.

حاجی میرزایی گفت: با همت معلمان و مراقبتی که در آموزش دانش آموزانشان کردند. به یقین می گویم که کرونا نتوانست وقفه و اختلالی  برای آموزش در کشور به وجود آورد.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص برقراری فوق العاده ۵۰ درصد در حکم همکاران فرهنگی گفت: در خصوص فوق العاده ۵۰ درصد یا  فوق العاده ویژه، هنوز تصمیم جدیدی گرفته نشده است. برقراری فوق العاده ۵۰ درصد هنوز در دستور کار دولت قرار دارد و باید تصویب شود که در صورت تصویب، برای تمام دستگاه ها و کارکنان دولت اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز