خبرگزاری کار ایران

مصاحبه‌های مجازی دکتری تخصصی سال ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۷۰۶

مصاحبه‌های مجازی آزمون دکتری تخصصی و دوره بدون آزمون و داوطلبان آزمون اختصاصی برخی واحدها از امروز یکشنبه ۳۰ خردادماه آغاز شد.

به گزارش ایلنا، مصاحبه‌های مجازی آزمون دکتری تخصصی و دوره بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) و داوطلبان آزمون اختصاصی واحدهای بین المللی ارس، کیش و امارات از امروز یکشنبه ۳۰ خردادماه آغاز شده و تا روز پنج شنبه ۱۷ تیر ماه ادامه دارد.

داوطلبانی که در موعد مقرر به منظور شرکت در جلسه مصاحبه اقدام به ثبت نام کرده اند، جهت اطلاع از تاریخ، زمان و نحوه ورود به جلسه مصاحبه مجازی به پایگاه اینترنتی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی به آدرس http://azmoon.org مراجعه کنند.

داوطلبان آزمون اختصاصی واحدهای بین المللی ارس، کیش و امارات نیز لازم است جهت دریافت برگه ورود به جلسه مصاحبه به سایت مذکور مراجعه و در تاریخ و ساعت تعیین شده در جلسه مصاحبه مجازی شرکت کنند.

داوطلبان لازم است ضمن دریافت نرم‌افزارهای مورد نیاز به منظور شرکت در مصاحبه مجازی از طریق سامانه فوق نسبت به نصب آن‌ها اقدام کنند. راهنمای چگونگی شرکت در جلسه مصاحبه از طریق همین سامانه قایل دریافت خواهد بود.

تاریخ و زمان مصاحبه مجازی هر داوطلب در برگه اطلاعات ورود به جلسه مصاحبه مجازی درج شده و داوطلبان باید حداقل ۳۰ دقیقه قبل از زمان مندرج در برگه با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور خود به سامانه مصاحبه وارد شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز