خبرگزاری کار ایران

رئیس هئیت مدیره خانه مداحان:

خانه مداحان با هیات آنلاین همکاری می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۶۶۹

خانه مداحان نسبت به سفارش رهبر عزیز انقلاب در اهمیت فضای مجازی در عرصه های فرهنگی و مذهبی رسانه خانه مداحان را راه‌اندازی کرد.

به گزارش ایلنا از دبیرخانه دائمی هئیت آنلاین، حاج مرتضی طاهری رئیس هئیت مدیره خانه مداحان گفت: با توجه به سفارشات رهبری در اهمیت حضور عرصه های فرهنگی و مذهبی در فضای مجازی، خانه مداحان تصمیم به حضور در فضای مجازی گرفت و به دنبال موفقیت های رسانه هئیت آنلاین و برنامه موثر مذهبی همچون برنامه های رمضان که بسیار پربار بود خانه مداحان تصمیم به همکاری با رسانه هیئت آنلاین گرفت و رسانه خانه مداحان به هیئت آنلاین سپرده شد.

طاهری با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد، افزود: حضور در انتخابات امری واجب و حیاتیست که باعث آبروی نظام و کشور است در همین راستا خانه مداحان در انتخابات 28 خرداد برای استقرار صندوق رای در محل این خانه پیش قدم شد و با حضور گسترده مداحان و پخش زنده رای گیری از طریق سامانه هئیت آنلاین کمک شایانی به تجلی حضور بیشتر مردم در پای صندوق های رای داشت.

تسهیلات هئیت آنلاین برای پخش مراسم‌ها در ماه محرم

در ادامه مدیر عامل سامانه هئیت آنلاین گفت: در کنار پخش زنده ۳۵۰۰ هئیت ، وظیفه خود می‌دانیم برنامه هایی همچون استقرار صندوق رای در خانه مداحان را پوشش زنده داشته باشیم.

بنی هاشم با بیان این موضوع که در حال حاضر  بیش از ۳۵۰۰ هیئت در این سامانه دارای صفحه اختصاصی هستند، گفت: دیگر هئیت های مذهبی نیز می‌توانند به این جمع اضافه شوند و صفحه اختصاصی خود را در این سامانه راه اندازی کنند.

وی اضافه کرد: با لطف و همکاری اپراتورهای مخابراتی تماشای مراسم های مذهبی از این سامانه بصورت رایگان است و در حال ایجاد تسهیلاتی برای هئیت ها در ماه محرم هستیم تا آنها نیز بتوانند پخش زنده و آپلود برنامه های خود را نیز بصورت رایگان روی سایت و اپلیکیشن هیئت آنلاین انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز