خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز شورای شهر تصویب شد:

از موافقت اخذ مجوز تملک زمینی در طرشت تا مخالفت با ایجاد سامانه نظارت شهروندان

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۵۱۰

اعضای شورای شهر تهران امروز با اخذ مجوز تملک و تصویب معامله پلاک ثبتی ۲۳۹۵ از اراضی طرشت به مساحت ۳۵۲ متر مربع و ارزش ۷ میلیارد تومان موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جریان سیصد و سومین جلسه شورای شهر تهران بررسی طرح «ایجاد سامانه واحد درخواست، نظارت و پیگیری شهروندان» در دستور کار اعضا قرار گرفت. 

سید ابراهیم امینی ضمن قرائت گزارش کمیسیون نظارت و حقوقی گفت: با توجه به بررسی‌های کارشناسی انجام گرفته و شناخت و اعتماد شهروندان به سامانه‌های ۱۳۷ و ۱۸۸۸، نظر کمیسیون مبنی بر تقویت این دو سامانه است و نیاز به سامانه جدیدی وجود ندارد. براین اساس این طرح را رد کردیم. 

به گزارش ایلنا، با موافقت اعضای شورای شهر تهران ایجاد سامانه واحد درخواست، نظارت و پیگیری شهروندان رد شد. 

در ادامه بررسی لایحه «اخذ مجوز تملک و تصویب معامله پلاک ثبتی ۲۳۹۵ از اراضی طرشت» در دستور کار اعضای شورای شهر قرار گرفت. 

سید حسن رسولی درباره این لایحه گفت: آقای شهردار برحسب مصوبه شورای شهر تهران لایحه‌ای را مبنی بر تملک قطعه زمینی به مساحت ۳۵۲ متر مربع با کاربری فضای سبز در منطقه طرشت را ارائه دادند که قبلا توسط سازمان بوستان‌ها و فضای سبز درخت‌کاری شده است و آقای شهردار اجازه خواسته است این زمین به قیمت ۷ میلیارد تومان برای مالک احقاق حق شود. 

به گزارش ایلنا، این لایحه با ۱۲ رای موافق به تصویب رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز