خبرگزاری کار ایران

زمان پایان شورای پنجم مشروط به نظر وزارت کشور/گمانه زنی‌هایی مبنی بر برنده شدن لیست ائتلاف مطرح است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۴۳۳

رئیس شورای شهر تهران درباره انتخابات شورای شهر گفت: با توجه به طیفی که در انتخابات شرکت کردند، گمانه زنی‌هایی مبنی بر برنده شدن لیست ائتلاف مطرح است اما گفتن آن شاید صحیح نباشد و باید منتظر اعلام رسمی باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی در حاشیه سیصد و سومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات با وقاری انجام شد و مردم به رقم مشکلات موجود در انتخابات شرکت کردند و نظر خود را دادند و آقای رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب تعیین شدند و به ایشان تبریک می‌گوییم و امیدواریم با کمک همه نخبگان به حل مشکلات مردم عمل کنند. 

او درباره انتخابات شورای شهر تهران گفت: هنوز نتایج مشخص نشده است. با توجه به طیفی که در انتخابات شرکت کردند، گمانه زنی‌هایی مبنی بر برنده شدن احتمالی لیست ائتلاف مطرح است اما گفتن آن شاید صحیح نباشد و باید منتظر اعلام رسمی باشیم. 

هاشمی افزود: امروز لایحه‌ای برای دریافت نرخ خدمات پسماند از شهرداری ارائه و تصویب شد و این مصوبه اضافه پرداختی برای شهروندان ایجاد نخواهد کرد. بررسی صورت جلسه کمیسیون نامگذاری نیز انجام و ۳۳ مورد نامگذاری قانونی به تصویب رسید.

او در پاسخ به این سوال که جلسات شورای پنجم تا چه زمانی انجام می‌شود، گفت: در قانون دوره شورای شهر ۴ساله است و براساس قانون تا آخر مرداد ماه باید حضور داشته باشیم، اما صحبت‌هایی شده است که چون دولت در اواسط مردادماه جابجا می‌شود خوب است که شورا‌ها نیز در همین زمان جابجا شوند. نمی‌دانم درباره تناقص این زمان در وزارت کشور چه تمهیداتی در نظر گرفتند و آیا می‌توانند دوره را دو هفته کم کنند و یا پایان اول شهریور خواهد بود یا خیر، هنوز پاسخ جدی از وزارت کشور برای ما نیامده است که پایان دوره اواسط مرداد است و یا پایان مرداد ماه. 

هاشمی گفت: در هر صورت ما در مرداد ماه شورای شهر را به گروهی که توانستند رای مردم را به دست آوردند تحویل می‌دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز