خبرگزاری کار ایران

جریمه ۵۳ میلیاردی محتکر جو و ذرت دامی در همدان

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۴۲۵

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه ۵۳ میلیارد ریالی احتکار جو و ذرت دامی در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، داریوش جودکی با اعلام این خبر اظهار کرد: ۱۱۷۰ تن جو وذرت دامی احتکاری کشف و متهم توسط تعزیرات حکومتی اسدآباد محکوم شد، متهم علاوه بر احتکار، مرتکب گرانفروشی خوراک دام نیز شده بود   که علاوه بر جریمه احتکار بابت گرانفروشی نیز محکوم شد.

وی تصریح کرد: حسب گزارش اداره کل اطلاعات و سازمان صمت استان مبنی بر مغایرت در موجودی انبار و موجودی سامانه جامع انبارها احتکار ۱۱۷۰ تن جو و گرانفروشی جو، ذرت دامی و کنجاله سویا محرز و پرونده وی به تعزیرات حکومتی اسدآباد ارسال شد.

جودکی با بیان اینکه پرونده موصوف هم اکنون در اجرای احکام این شهرستان در حال اجراست، افزود: شعبه رسیدگی کننده نیز پس از جری تشریفات قانونی مشارالیه را به پرداخت مبلغ ۲۸ میلیارد و ۳۴۵ میلیون و ۶۲۸ هزار و ۹۳۰ ریال بابت گرانفروشی ملزم کرد.

وی ادامه داد: همچنین علاوه بر الزام به فروش کل کالای احتکاری در شبکه توزیع با نظارت سازمان صمت، بابت احتکار ملزم به پرداخت مبلغ ۲۴ میلیارد و ۹۹۹ میلیون و ۶۳۲ هزار ریال شد. در مجموع متهم این پرونده ۵۳ میلیارد و ۳۴۵ میلیون و ۲۶۰ هزار و ۹۳۰ ریال در حق صندوق دولت جریمه شد.

به گزارش روابط عمومی تعزیرات حکومتی همدان، شهروندان می‌توانند موارد تخلف را به تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t۱۳۵.ir اطلاع دهند تا در کمترین زمان رسیدگی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز