خبرگزاری کار ایران

افشار:

جای جهاد سازندگی با هویت مردمی سال‌های اول انقلاب خالی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۹۴۸

یکی از موسسان جهاد سازندگی گفت:‌ امروز جای جهاد سازندگی با هویت مردمی سال های اول انقلاب خالی است، اگر این نهاد انقلابی به حیات خود ادامه می‌داد امروز همچون سپاه و بسیج که در عرصه امنیت ملی ایران را به قله اقتدار رساندند جهاد نیز در عرصه‌های اقتصادی و اجتماعی به ویژه محرومیت زدایی کشور را به اوج موفقیت می‌رساند.

به گزارش ایلنا، علیرضا افشار از موسسان جهاد سازندگی اظهار داشت: ۲۷ خرداد سالروز فرمان حضرت امام خمینی(ره) برای تشکیل جهاد سازندگی بود و یاد شهدای عزیز جهادگر سال‌های اول انقلاب و دوران دفاع مقدس را گرامی می‌داریم.

 وی افزود: امروز جای جهاد سازندگی با هویت مردمی سال های اول انقلاب خالی است. اگر این نهاد انقلابی به حیات خود ادامه می‌داد امروز همچون سپاه و بسیج که در عرصه امنیت ملی ایران را به قله اقتدار رساندند جهاد نیز در عرصه‌های اقتصادی و اجتماعی به ویژه محرومیت زدایی کشور را به اوج موفقیت می‌رساند.

افشار ادامه داد:‌ پس از کسب موافقت مقام معظم رهبری توسط نماینده محترم ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی جمعی از پیشکسوتان جهاد سازندگی و جوانان فعال در اردوهای جهادی کمیته تدوین طرح احیای جهاد سازندگی را برپا کردند.

وی اظهار امیدواری کرد با مشارکت نهادهای حاکمیتی و تشکل های فعال در مناطق محروم و حمایت دولت انقلابی و جهادی آینده بار دیگر نوای دل‌نشین جهاد سازندگی در سراسر کشور طنین‌انداز شده و با موج جدیدی از مشارکت‌های مردمی فقر و محرومیت در کشور ما ریشه کن شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز