خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران مطرح کرد:

حضور پرشور تهرانی‌ها در انتخابات/ پروتکل‌ها به خوبی رعایت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۵۸۴

استاندار تهران گفت: تا کنون شاهد حماسه پرشور و با شعور مردم در کل کشور و به ویژه در استان تهران هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «انوشیروان محسنی بندپی» استاندار تهران در بازدید از شعبه اخذ رای مسجد لرزاده در جمع خبرنگاران گفت: مردم برای تحقق بخشیدن به جمهوریت پای صندوق های رای می آیند و مسئولان را چه در بعد محلی و چه در بعد کلان با رای خود انتخاب می‌کنند.

وی ادامه داد: این موضوع برای ما بسیار حائز اهمیت است و الحمدلله و به لطف خدا تاکنون شاهد حماسه پرشور و با شعور مردم در کل کشور و به ویژه در استان تهران هستیم.

وی ادامه داد: مردم با نظم، امنیت و آرامش کامل مشغول رای دادن هستند و عوامل نظارتی، اجرایی و انتظامی و عزیزان جمعیت هلال احمر برای رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در حوزه ها حضور دارند. انشالله بتوانیم همین روند را تا ساعت پایانی اخذ رای ادامه دهیم و با مشارکت حداکثری مردم بتوانیم افتخارات ارزشمند ادوار مختلف در حضور حداکثری مردم را تداوم بخشیم.

وی درباره میزان مشارکت مردم گفت: امسال یک ساعت زودتر اخذ رای آغاز شده و از همان ساعات اولیه ما حضور اقشار مختلف مردم را در شعب اخذ رای شاهد بودیم و با توجه به اینکه سلامت برای مردم اهمیت دارد، پروتکل ها نیز به خوبی رعایت می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز