خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی ناجا:

مدیریت لحظه‌ای مرزهای کشور در ایام انتخابات/ هر رای تیری بر قلب دشمنان است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۵۴۴

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره مدیریت لحظه ای مرزهای سراسر کشور در ایام انتخابات گفت: مرزبانان نیروی انتظامی، باآمادگی و ارتقاء توان عملیاتی از 8755 کیلومتر مرزهای آبی و خشکی حراست و پاسداری می کنند.

به گزارش ایلنا، سردار " احمدعلی گودرزی" فرمانده مرزبانی ناجا با حضور در نمازخانه امام سجاد (ع) ستاد مرزبانی ناجا، رای خود را به صندوق انداخت.

سردار گودرزی در حاشیه بازدید از محل اخذ آرا در ستاد مرزبانی ناجا اظهار داشت:بحمدالله قرارگاه مقداد مرزبانی ناجا، تحت امر قرارگاه انتظامی امام علی (ع) ناجا از روزهای پایانی سال 99 با جدیت فعالیت خودش را آغاز کرده و مرزبانان با اشراف اطلاعاتی مرزهای کشور را مورد رصد و پایش قرار دادند.

وی با اشاره مدیریت لحظه ای مرزهای سراسر کشور در ایام انتخابات افزود: مرزبانان نیروی انتظامی، با آمادگی و ارتقاء توان عملیاتی از 8755 کیلومتر مرزهای آبی و خشکی حراست و پاسداری می کنند .

این مقام ارشد در مرزبانی ناجا بیان داشت: با توجه به حساسیت انتخابات و تامین امنیت صندوق های رای، مرزبانان نیروی انتظامی علاوه بر تامین امنیت مرزهای کشورمان، در کنار همکاران انتظامی برای ایجاد امنیت صندوق های رای به مراکز اخذ رای اعزام شده اند.

 سردار گودرزی با اشاره به کشفیات اخیر مرزبانان در سراسر مرزهای عزیزمان در این ایام افزود:تمامی مرزهای کشورمان اعم از خشکی و آبی باز می باشد و مرزبانان در برقراری امنیت مرزها هم در طول انتخابات و هم در بعد از ایام انتخابات با اقتدار ایستاده اند.

وی هر رای را تیری بر قلب دشمنان دانست و عنوان کرد: با تلاش همرزمانمان در مجموعه نیروی انتظامی و مرزبانی امنیت مطلوبی از مرزهای کشورمان تا مرکز برقرار است و با تدابیر صورت گرفته در تمامی مناطق مرزی از برجک تا پاسگاه های مرزی صندوق اخذ رای پیش بینی گردیده تا سربازان ولایت در این حماسه بزرگ شرکت کنند.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به حضور با برکت مقام معظم رهبری در ساعات اولیه  اخذ رای در پای صندوق خاطر نشان کرد: ملت شریف ایران اسلامی با حضور در پای صندوق های رای در سراسر کشور به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) لبیک گفته ، تا با مشارکت در انتخابات، مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی و یاوه گویان زده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز